Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt online bilmagasin feedback

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg har langt om længe fået mit online bilmagasin op og køre. BilPress.dk hedder siden og har kun med formål at være på nettet og ikke i trykt form.

Kunne godt tænke meget noget feedback på den, om det er rettelser eller kritik, bare giv den gas.

På forhånd tak

- KK 

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt tiltag, jeg elsker biler, så et online bilmagasin er lige mig,meeen...

For at starte med risen, der er for mange menuer om det samme, jeg synes at du skal droppe de 3 sidste og lave forsiden om, så den ikke ligner de andre sider så meget.

Reklamerne skal være i samme katagori, altså biltilbehør eller andet om biler, ikke slankepiller og andet som ikke har med biler at gøre.

Så til Ros`en.

Jeg kan godt lide farven rød, det bruger andre sider også, men den er god. Billederne er rigtig flotte, hvor får du dine artikler fra, kopier du bare fra nettet eller kan jeg forvente at der er nogle gode artikler på din side? som jeg ikke kan finde andre steder på nettet?

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for responsen.

Hvad mener du med de 3 sidste kategorier. Bilulykker er om bilulykker, Første glimt er om kommende biler som der for det meste kun er rygter om, og kendisser er hvor gossip kommer en, altså hvad de kendte kører i.

Vi samarbejder med andre magasiner i udlandet så der er hold i atiklerne og de er skrevet med vores egne ord. Dette sker for det meste i anmeldelser, dog er alle de andre selvskrevet efter hvad vi får af info fra producenter, nettet og netværk.

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes bare at de 3 sidste menuer godt kan komme ind under de andre 2 første.

Hvad med et kommentar system, så man kan kommentere på jeres artikler ?

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var der også på til at starte med, men implementerede facebook comments i stedet for. Troede at folk hellere ville bruge det, men kunne da godt være at man skulle gå tilbage.

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Dumper lige artiklen, så dem der ikke var på i går aftes også har muligheden for at komme med feedback

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, super fin side. Mangler lige en forward/send til en ven funtion. Hvor tit opdateres den - ugentlig daglig eller?

hvis ugentlig så vil mulighed for tilmeldelse til nyhedsbrev være en god ide for at fastholde læseren. /Jørgen

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad angår siden og layoutet som sådan er der ikke så meget at sætte en finger på. Derimod vil jeg anbefale jer at anvende kildehenvisninger, når I baserer jeres artikler på andre mediers artikler. Det er fint nok at bringe en anmeldelse af den nye Toyota GT 86, men I vinder da ikke meget troværdighed ved at foregive, at I selv har prøvet den.

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :
@Jørgen: tak for responsen! Angående mail til en ven, så kan du når du er inde på en artiklen bruge de sociale links i højre bar til at dele præcis den side du er på. Hvis du trykker på + og søger på mail kan du dele via mail.

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
@Jørgen: glemte lige.. Den opdateres med 2-3 artikler dagligt

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)