Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til CSS

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey 

Tror ikke jeg har placeret dette topic det rigtige sted, men kunne sgu ikke lige finde ud af, hvor jeg skulle placere det, så håber en admin evt vil hjælpe med at placere det rigtigt :)

Sidder og bakser lidt med noget html/css, og har lige et lille problem, som jeg tror der er en simpel løsning på, men kan ikke lige finde ud af den. Problemet er, at jeg floater alle mine elementer, men hvis jeg fx kommer i tanker om noget jeg skal have med på siden, og indsætter det i fx en div, rykker alle elementer under denne div? Håber nogen kan hjælpe med mit problem? Hvis I ikke forstår mit spørgsmål, så skriv endelig - det er ved at være lidt sent, så ved sgu ikke om det giver mening ;)

- Peace 

Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Drop HTML, gå over til PHP i stedet. Wink

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimmy Poulsen:
Drop HTML, gå over til PHP i stedet. Wink

Ja - eller hulkort. Uden HTML får man ikke meget ud af sin PHP så selv hvis det er en joke er det en ret dårlig en.

Haamtaro, jeg tror du er nødt til at komme med lidt mere forklaring eller måske ligefrem et link. Som du fortæller det er det logisk nok det der sker; kommer du mere ind midt på en side vil øvrige elementer alt andet lige blive flyttet mere eller mindre rundt.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimmy Poulsen:
Drop HTML, gå over til PHP i stedet. Wink

Du skulle bare vide hvor meget jeg griner af dit indlæg lige nu. Dybt seriøst. Hvis du ikke kan se forskel på HTML og PHP, bør du heller ikke udtale dig omkring dette.

HTML er et markup language, altså det du ser osv. Altså dette er statisk da dette aldrig ændrer sin form på. Overhovedet.  


PHP er et serverside language, hvilket jo er en helt anden ting. Dette er jo dynamisk og kan derfor ændrer sig hele tiden. Fx kan man via PHP vise et unix timestamp som hele tiden ændrer sig, lave CMS systemer osv. 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt. Har du mulighed for at ligge et eksempel på din problemstilling op?

Fra København SV
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahaha, jeg elsker når folk skal spille smart - og ikke ved en skid :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)