Hej alle,
Tak for de pæne ord Martin (selvom jeg ikke helt har styr på hvem Martin du er -:)).
Vi bestræber os på at levere tæt på 100% til indbakken, ved at stille krav til vore kunder, og lave reelle aftaler med ISP'erne, dvs. modtagernes mailhoteller. Både de danske, TDC, Telenor, Ofir og andre - samt de Internationale med Gmail, Hotmail og Yahoo m.fl.
Derfor har vi 2 forskellige segmenter af kunder.
a) Kunder med rene lister der bekræfter nye modtagere
b) Kunder med rene lister der ikke bekræfter nye modtagere
b) Nye kunder med nye lister
A segmentet har meget tæt på 100% leveringsevne til indbakken.
Derudover er vores mailmotor internationalt anerkendt, og anvendes i nogle af Verdens dyreste og største email marketing løsninger.
Vi satser på høj volumen fra mange gode afsendere - og har derfor prissat løsningen så alle kan være med -:)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Med venlig hilsen / Best Regards
Kim Østergaard
kim@loyalitet.com
GSM +45 42 555 555
Rølkjær 4 | 6600 Vejen | Phone +45 81 611 611 | CVR nr. 20925906
www.loyalitet.com |
www.loyaltypeople.com (International site)
Experience and profile (CV):
www.linkedin.com/in/kimostergaard--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Loyalitet.com hjælper i dag en række danske og udenlandske retailere og brand-ownere,
med at etablere online
salg, eller skabe og udvikle sammenhænge mellem fysisk retail og online retail.
Samt at opbygge den nødvendige organisation, der kan sikre salget og eksekvere strategien.
Blandt referencerne er Bon á Parte, BoConcept, ITW, NKT, Top-Toy, Babysam, emærket,
Sport-Master, Kop & Kande og Kaufmann - samt en række øvrige aktører indenfor både
B2B og
B2C.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------