Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail markedsføring - Hjælp til valg af leverandør

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Lokalebasen.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Vi leder i øjeblikket efter en leverandør til email-markedsføring. Vi har kigget på http://compostmarketing.dk/, men er ikke sikre på det er det rigtige valg. Vi kan ikke få en prøve-adgang og har svært ved at vurdere, om API integration er muligt på det niveau vi har behov for.

Spørgsmålet går derfor på om der er nogen der har konkrete erfaringer med API integration med Compost, Apsis, Ubivox eller andre email-leverandører?

På forhånd tak.

Kasper Staal Jørgensen

Lokalebasen.dk A/S

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du fortæller lidt om hvad du har behov for API-mæssigt, kan jeg hurtigt fortælle om det er muligt i Ubivox. :) 

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Lokalebasen.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Vores største bekymring er en række skræddersyede mails, hvor vi ud fra kunders tidligere bestillinger har lavet en algoritme, som viser de lejemål i vores portefølje, som minder mest om de lejemål kunden har bestilt. Den data vil vi gerne føre over i eks. Ubivox, evt. kombinere det med andet indhold og sende det til den konkrete kunde. Samme koncept med en række trigger mails efter eks. 3, 14 og 30 dage.

Mvh

Kasper

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Via API'et har I mulighed for at lægge nyhedsbreve i kø til udsendelse, hvor I frit styrer indholdet. Koblet med vores avancerede brevfletninger, hvor I kan brevflette på data I har på modtageren, kan I løbe alle lejemål igennem i et eksternt script, I udvikler, og for hvert lejemål opbygge den konkrete if-sætning, som modtageren i vores database skal leve op til, hvis han skal se lejemålet. 

På den måde kan I opbygge et nyhedsbrev med f.eks. 100 lejemål, hvor de enkelte lejemål kun vises til dem, der passer ind i jeres algoritme. 

Er noget i den stil brugbart? Send mig evt. et telefonnummer, så kan jeg give dig et kald i eftermiddag, så vi kan tale om mulighederne. 

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Lokalebasen.dk Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske - og så ikke. Dit svar er lidt tvetydigt.

2625 6667 - Har du mulighed for at ringe nu? Jeg er på vej ud af døren.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved ikke om du allerede har valgt system. Jeg har tidligere arbejdet med compostmarketing, det er et udmærket system. Vi fik dem til at lave en integration via api til vores online tracking system. Så mon ikke de kan løse opgaven?
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale følgende

  • Mailplatform.dk (Kim er awesome)
  • Mailchimp (billigt og hele lortet kommer i gennem)
  • Ubivox (selvom de er lidt hårde ved affiliate marketing, men hvem kan bebrejde dem)
De 3 er de billigste OG bedste løsninger jeg kan komme på.
Man andre mail platforme kræver startgebyr på 15.000, altså hvad sker der...
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Tak for de pæne ord Martin (selvom jeg ikke helt har styr på hvem Martin du er -:)).

Vi bestræber os på at levere tæt på 100% til indbakken, ved at stille krav til vore kunder, og lave reelle aftaler med ISP'erne, dvs. modtagernes mailhoteller. Både de danske, TDC, Telenor, Ofir og andre - samt de Internationale med Gmail, Hotmail og Yahoo m.fl.

Derfor har vi 2 forskellige segmenter af kunder.

a) Kunder med rene lister der bekræfter nye modtagere
b) Kunder med rene lister der ikke bekræfter nye modtagere
b) Nye kunder med nye lister

A segmentet har meget tæt på 100% leveringsevne til indbakken.

Derudover er vores mailmotor internationalt anerkendt, og anvendes i nogle af Verdens dyreste og største email marketing løsninger.

Vi satser på høj volumen fra mange gode afsendere - og har derfor prissat løsningen så alle kan være med -:)



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Professionel e-mail marketing platform, fra 200 kr./måned, læs mere på MailPlatform.dk
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Med venlig hilsen / Best Regards


Kim Østergaard

kim@loyalitet.com

GSM +45 42 555 555



Rølkjær 4 | 6600 Vejen | Phone +45 81 611 611 | CVR nr. 20925906

www.loyalitet.com | www.loyaltypeople.com (International site)

Experience and profile (CV): www.linkedin.com/in/kimostergaard

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Loyalitet.com hjælper i dag en række danske og udenlandske retailere og brand-ownere, 
med at etablere online salg, eller skabe og udvikle sammenhænge mellem fysisk retail og online retail. 
Samt at opbygge den nødvendige organisation, der kan sikre salget og eksekvere strategien.

Blandt referencerne er Bon á Parte, BoConcept, ITW, NKT, Top-Toy, Babysam, emærket, 
Sport-Master, Kop & Kande og Kaufmann - samt en række øvrige aktører indenfor både B2B og B2C.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)