Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hviket logo kan du bedst lide ?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes helt klart uden firkanten, med mindre du skal have lagt fokus på "45" så er indramningen et godt valg.

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså 45 er Dks landekode, siden er pt en side med floorball men flere sportsgrene vil komme på, dog holder vi os til Dansk sport derfra 45

Det er også derfor jeg gerne vil prøve at fremme 45 så folk tænker på os når de ser 45

Tænker at jeg bla på mit tøj vil have [45] foran på brystet mens "hele" logoet er på ryggensamt at jeg på mit WEBtv vil have [45] oppe i det ene hjørne osv

kort sagt ønsker jeg at brande [45]

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

I såfald, synes jeg indramningen har et formål i sig selv, og ikke kun som design feature.

 

sbb

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha jeg bryder mig ikke særlig meget om nogen af de to du har fremlagt, mangler noget specielt ved dem. Noget der symbolisere noget sport.

......

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 234
Fra  Smaze Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej VDL,

Jeg kan bedst lide nummer 2.

Den ser bedst ud.

Smaze.dk er et anmelder-site som bestræber sig på at finde de nyeste og fedeste gadgets til din hverdag.

Tilmeldt 20. Apr 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det står mellem én af de to, så er jeg personligt størst fan af den med hvid firkant. Men i dit tilfælde tror jeg logoet har en rimelig central rolle i din markedsføring, og derfor tror jeg det ville være rigtig godt givet ud, hvis du fik nogle dygtige logomagere til at kigge lidt på det. Jeg syntes det mangler noget klasse, og der er rigtig mange der laver et super stykke arbejde til fornuftige priser.

Held og lykke med det :)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

VDLgroup :

Altså 45 er Dks landekode, siden er pt en side med floorball men flere sportsgrene vil komme på, dog holder vi os til Dansk sport derfra 45

Det er også derfor jeg gerne vil prøve at fremme 45 så folk tænker på os når de ser 45

Tænker at jeg bla på mit tøj vil have [45] foran på brystet mens "hele" logoet er på ryggensamt at jeg på mit WEBtv vil have [45] oppe i det ene hjørne osv

kort sagt ønsker jeg at brande [45]

Så vil jeg helt klart vælge nummer 2. :-)

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - kan egentlig bedst lide det uden ramme, men evt. kan du lave små rundinger på den hvide firkant for at symbolisere et fjensyn. /Jørgen.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Med firkanten

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra kbh
Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes osse du skal tage den med firkanten

Ballonbukser, drengebukser, pigebukser og voksenbukser fra La/Møf. Find os på www.lamoef.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)