Tusind fordi i ville bruge jeres tid på at sætte jer ind i problemstillingen og svare mig, jeg synes der er rigtig mange gode ideer og forslag.
Jeg tror jeg vil starte med selv og lave noget seo på siden og samtidig prøve at tage fat i ejeren af ezz.dk og se hvor langt jeg kommer med det.
Til sidst vil jeg bare lige sige at jeg synes det er super med et forum som Amino hvor man kan få sparing med andre om de problemstillinger vi går og kæmper med, tror jeg opgradere til Amino plus idag.
Nu har jeg lige læst tråden igennem på ezz, og for mig at se, så vil det indlæg ikke kunne skade dig af nævneværdig grad. Du forsvarer dig fint i tråden og jeg syntes du har gjort som man kunne forvente under de givne omstændigheder. Det er selvfølgeligt surt den ligger der, men omvendt, så ville jeg ikke bruge ret meget tid på det, du skal blot holde dig i en en sober tone på forummet, så skal det nok gå.
Jeg er helt enig. Jeg synes også din utilfredse kunde forklarer sig meget godt og endda i en relativ sober tone, og får skrevet (som vist ikke er hensigten) at det er en ret lille fejl/uhensigtsmæssighed der er tale om (Sådan læser jeg det i hvert fald).
Brug du hellere din energi på positive tiltag i din forretning, som kan give dig god omtale, end at bekymre dig om en enkelt uheldig oplevelse. Du kan aldrig stille alle tilfredse, så fokuser på alle dem du rent faktisk har en god og positiv oplevelse med. Og brug denne erfaring til at blive mere bevidst om den service og kundehåndtering du vil udbyde i fremtiden.
"Kunder har altid ret" og jeg ved ikke men vi har tendens til at tro på dem altid men ikke "sælgeren"ejeren". Lige den her sag kan jeg ikke udtale mig om før jeg har hørt versionen af kunden. Men du skal lære en ting! Du kan ikke tilfredsstille alle , og sådan er det bare . Vis du tænker meget over om folk er tilfreds med din varer så ender du på sankt hans i Roskilde. Yd rimelig service og god varer og tænk ikke mere over det. Gør som Apple " dem der er utilfredse der ikke vil købe lader bare være". Alligvel endte det med at vi købte den.
Er der nogen som helst måde, at du kan kommentere på nyheden? Hvis muligt, ville jeg helt sikkert foreslå dig at gøre dette. Det er en god måde at forklare tingene som de er. Jeg tror de fleste godt kan se fornuften i, at du ikke vil give pengene tilbage, men meget gerne vil reparere produktet. Dette vil jeg selv se som en god service. Jeg vil jo netop gerne have détte produkt og ikke pengene ;o) ..
Så hvis du har nogen som helst mulighed for at kommentere på sagen, ellers så hør om hjemmesiden vil være interesseret i at hører din historie / interviewe dig - som de jo også vil kunne gøre en historie ud af. Hvis folk først har set den første nyhed imod dig, vil de sikkert også læse din version, og det ved hjemmesiden sikkert, som hellere end gerne, vil skaffe flere sidevisninger.
Du forsvarer dig fint i tråden og jeg syntes du har gjort som man kunne forvente under de givne omstændigheder. Det er selvfølgeligt surt den ligger der, men omvendt, så ville jeg ikke bruge ret meget tid på det, du skal blot holde dig i en en sober tone på forummet, så skal det nok gå.
Nå, jeg beklager, det har du åbentbart allerede gjort.
Og som overstående også siger, så længe du skriver på en god og orden måde, så vil det sikkert være helt fint.