Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sur kunde har ødelagt mit firmanavn på google

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes bare du skal optimere din egen side og gøre den større og bedre 

vær aktive her på forummet amino.dk det er langt stærkere fælles skab

husk google plus siden

husk lav en facebook side

twitter siden

video på siden 

lav en blog på egen 

vær aktive et par steder gerne nærmeste overalt 

husk tjek konkurrenterne disse her kan bruges http://www.opensiteexplorer.org https://www.majesticseo.com/

her er Lidt ekstra tips

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind fordi i ville bruge jeres tid på at sætte jer ind i problemstillingen og svare mig, jeg synes der er rigtig mange gode ideer og forslag.

Jeg tror jeg vil starte med selv og lave noget seo på siden og samtidig prøve at tage fat i ejeren af ezz.dk og se hvor langt jeg kommer med det.

Til sidst vil jeg bare lige sige at jeg synes det er super med et forum som Amino hvor man kan få sparing med andre om de problemstillinger vi går og kæmper med, tror jeg opgradere til Amino plus idag.

Mange tak og glædelig jul til alle.

Allan Bøgild Pedersen

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Nu har jeg lige læst tråden igennem på ezz, og for mig at se, så vil det indlæg ikke kunne skade dig af nævneværdig grad. Du forsvarer dig fint i tråden og jeg syntes du har gjort som man kunne forvente under de givne omstændigheder. Det er selvfølgeligt surt den ligger der, men omvendt, så ville jeg ikke bruge ret meget tid på det, du skal blot holde dig i en en sober tone på forummet, så skal det nok gå.

Jeg er helt enig. Jeg synes også din utilfredse kunde forklarer sig meget godt og endda i en relativ sober tone, og får skrevet (som vist ikke er hensigten) at det er en ret lille fejl/uhensigtsmæssighed der er tale om (Sådan læser jeg det i hvert fald).

Brug du hellere din energi på positive tiltag i din forretning, som kan give dig god omtale, end at bekymre dig om en enkelt uheldig oplevelse. Du kan aldrig stille alle tilfredse, så fokuser på alle dem du rent faktisk har en god og positiv oplevelse med. Og brug denne erfaring til at blive mere bevidst om den service og kundehåndtering du vil udbyde i fremtiden.

Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

"Kunder har altid ret" og jeg ved ikke men vi har tendens til at tro på dem altid men ikke "sælgeren"ejeren". Lige den her sag kan jeg ikke udtale mig om før jeg har hørt versionen af kunden. Men du skal lære en ting! Du kan ikke tilfredsstille alle , og sådan er det bare . Vis du tænker meget over om folk er tilfreds med din varer så ender du på sankt hans i Roskilde. Yd rimelig service og god varer og tænk ikke mere over det. Gør som Apple " dem der er utilfredse der ikke vil købe lader bare være". Alligvel endte det med at vi købte den.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Bare rolig - enhver kan se at kunden er en ulidelig kværulant!

Der er intet at sætte en finger på hos dig!

Jeg vil mene at det ligefrem gavner dig lidt. Det virker til at du yder en god service ud fra det han skriver og det du selv forklarer.

Et sted hvor servicen er så god, selvom jeg som kunde kun står og vil købe et billigt produkt, der ønsker jeg hjernens gerne at handle.

Tråden han har startet udstiller ham selv som et fjols.
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 11
Fra  SEOPORT Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Bogild:
Er det muligt at få ezz siderne rykket længere væk med SEO? Nogen der kan give et tilbud?

Som Frank er inde på, så er der meget du selv kan gøre. Vi har en begynder guide til Reputation Management som du kan læse her og måske få nogle ideer til hvordan du kan starte.

Hvis du beslutter dig for at få hjælp udefra, så er du meget velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen
Frederik

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som helst måde, at du kan kommentere på nyheden? Hvis muligt, ville jeg helt sikkert foreslå dig at gøre dette. Det er en god måde at forklare tingene som de er. Jeg tror de fleste godt kan se fornuften i, at du ikke vil give pengene tilbage, men meget gerne vil reparere produktet. Dette vil jeg selv se som en god service. Jeg vil jo netop gerne have détte produkt og ikke pengene ;o) ..

Så hvis du har nogen som helst mulighed for at kommentere på sagen, ellers så hør om hjemmesiden vil være interesseret i at hører din historie / interviewe dig - som de jo også vil kunne gøre en historie ud af. Hvis folk først har set den første nyhed imod dig, vil de sikkert også læse din version, og det ved hjemmesiden sikkert, som hellere end gerne, vil skaffe flere sidevisninger.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:

Du forsvarer dig fint i tråden og jeg syntes du har gjort som man kunne forvente under de givne omstændigheder. Det er selvfølgeligt surt den ligger der, men omvendt, så ville jeg ikke bruge ret meget tid på det, du skal blot holde dig i en en sober tone på forummet, så skal det nok gå.

Nå, jeg beklager, det har du åbentbart allerede gjort.

Og som overstående også siger, så længe du skriver på en god og orden måde, så vil det sikkert være helt fint.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

En anden god ide kunne evt. være at lægge en video på youtube også viewbooste den til mindst 500 views :-)

så kan jeg love dig at videon skubber din kritisator ned i søgeresultaterne :-)

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Plindstrup:
Bare rolig - enhver kan se at kunden er en ulidelig kværulant!

Der er intet at sætte en finger på hos dig!

Jeg vil mene at det ligefrem gavner dig lidt. Det virker til at du yder en god service ud fra det han skriver og det du selv forklarer.

Et sted hvor servicen er så god, selvom jeg som kunde kun står og vil købe et billigt produkt, der ønsker jeg hjernens gerne at handle.

Tråden han har startet udstiller ham selv som et fjols.

Kan kun give Ronni ret. Tråden på ezz er i din favør, så slap bare af og koncentrer dig om de næste kunder :-)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)