Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rak min side ned så er du sød.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne heller ikke få fingrene i Light-versionen

Jeg synes godt der kunne stå på forsiden, hvilke type apps det var, f.eks. hvis man havde tanke i spil, så synes jeg godt man kunne skrive det. Spil er jo trods alt en vigtig del af app-storen.

Du tilbyder vel ikke en Amino rabat?

Jeg sidder selv lidt og overvejer det, men jeg ved ikke lige om jeg ville smide 500 kr. efter den.

En pris omkring 300 kr. lyder mere rigtig i min bog, men hvis regnestykket ikke hænger sammen, så er det jo ikke en mulighed. 

Jeg tænker også at noget omtale fra andre på hjemmesiden ville være godt, en/flere anmeldelser ville være kanon.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas tak for din besked.

Hvor opstår problemet med light-versionen? Får du den automatiske mail tilsendt efter du har godkendt at du vil modtage mails? 

Bogen tager udgangspunkt i alle apps, men spil er selvfølgelig godt med.
Ingen rabat desværre, men den tjener sig jo ind igen efter kun 100 downloads af din kommende app :)

Da det er jul nu er der lidt stille på de kanter, har ikke sendt nyheden til nogle medier endnu. Referencer kommer, folk skal selvfølgelig vide at bogen er investeringen værd.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip Mahler:

Hej Andreas tak for din besked.

Hvor opstår problemet med light-versionen?  Får du den automatiske mail tilsendt efter du har godkendt at du vil modtage mails? 

Bogen tager udgangspunkt i alle apps, men spil er selvfølgelig godt med.
Ingen rabat desværre, men den tjener sig jo ind igen efter kun 100 downloads af din kommende app :)

Da det er jul nu er der lidt stille på de kanter, har ikke sendt nyheden til nogle medier endnu. Referencer kommer, folk skal selvfølgelig vide at bogen er investeringen værd.

Problemet med light versionen, opstår når man prøver at downloade den via linket man får. 

Den skriver error 404 forbidden. DU kan jo teste med din egen mail.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side! 

Den gule køb-knap skal dog være større efter min mening.

Kan dog ikke få din light-version til at du. Den kan ikke åbne PDF'en.

Husk de sociale medier!

- Jonathan

Fra København
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 39
Fra  VenueGo Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip,

Nydelig side, keep it simple på den gode måde. 

Når det så er sagt, har jeg lige nogle tilføjelser:

Den gule knap irriterer mig og passer ikke ind. Den skal ændres.

Bunden på forsiden vælter også lidt. Det er fantastisk, at du stiller det op i punktform( er selv stor tilhænger af det). Men det virker lidt rodet forneden, måske kunne man ændre det.

At lave en kort light version, er en super ide. Det kan være en appetitvækker for, hvorfor man skal købe bogen. Dette vil til en vis udstrækning også vise, at du har tillid til dit materiale og at dine kunder vil have mere.

Jeg mangler også noget mere information omkring dig. Brug alt hvad du har, til at skilte for dig selv. Når det er en guide, vil man oftest også gerne have noget fakta omkring forfatteren.

Men overall, er det et fint site, som du har fået stablet på benene og jeg ønsker dig god vind :)

mvh

Alan

Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip,

Du får lige mine umiddelbare bemærkninger:

Links øverst til højre synes jeg ser godt. De fremstår tydelige hvidt på sort og i en god font-størrelse.
Logoet synes jeg ikke ser professionelt ud. Det kan gøres meget bedre.
Under din store hovedoverskrift kunne du overveje nogle linjer med lidt mindre skrift som uddyber hovedoverskriften lidt mere.
Du kunne også overveje at vise nogle at dine "flueben" lige under hovedoverskriften. Bare ikke så mange, kun de 4 -  max. 5 vigtigste ellers drukner budskabet. Evt. med et "Læs mere" link, hvor du beskriver indhold og fordelen mere uddybende.
Lav en større "Køb nu" knap og hvis du har flere så hold dem i samme design. Den nuværende placering af den blå knap hænger lidt frithængende.
Det grå felt med de 3 overskrifter, synes jeg vil virke mere harmonisk at sætte nederst.
Prøv for inspiration et se på dette eksempel på salg af e-bog. Her kan du helt sikker finde nogle guldkorn. Det er Benjamin Gundgaard, som er ehandels ekspert, der står bag.
Håber du kan bruge kommentarerne! Ellers held og lykke med projektet!
/ Martin

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip,

Du får lige mine umiddelbare bemærkninger:

Links øverst til højre synes jeg ser godt. De fremstår tydelige hvidt på sort og i en god font-størrelse.

Logoet synes jeg ikke ser professionelt ud. Det kan gøres meget bedre.

Under din store hovedoverskrift kunne du overveje nogle linjer med lidt mindre skrift som uddyber hovedoverskriften lidt mere.
Du kunne også overveje at vise nogle at dine "flueben" lige under hovedoverskriften. Bare ikke så mange, kun de 4 -  max. 5 vigtigste ellers drukner budskabet. Evt. med et "Læs mere" link, hvor du beskriver indhold og fordelen mere uddybende.
Lav en større "Køb nu" knap og hvis du har flere så hold dem i samme design. Den nuværende placering af den blå knap hænger lidt frithængende.
Det grå felt med de 3 overskrifter, synes jeg vil virke mere harmonisk at sætte nederst.
Prøv for inspiration et se på dette eksempel på salg af e-bog. Her kan du helt sikker finde nogle guldkorn. Det er Benjamin Gundgaard, som er ehandels ekspert, der står bag.
Håber du kan bruge kommentarerne! Ellers held og lykke med projektet!
/ Martin

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for mere kritik. Det bliver taget underretning og f.eks. det gule link bliver ændret.

Jeg er heller ikke helt vild med punktopstillingen endnu men kigger på det :)

Det er irriterende med den pdf. Har udskiftet filen (der var mellemrum i som kunne være årsagen). Har derudover snakket med udbyder som fortæller at alt burde være korrekt. Nu har de fået 404 forbidden error fejlen tilsendt, tak for hjælpen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Super at du har fået rettet light-versionen, og dejligt med en gang rabat, den snupper jeg så :)

Din banner i toppen af mailen du sendte, et ikke ret god.

Det er svært at se dit logo, og det sorte er kedeligt at se på.

Den banner du bruger her på Amino, under alle dine indlæg, synes jeg, ville passe rigtig godt som mail banner ;-)

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)