Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb på f.eks ebay og vidersalg ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Selvfølgelig er det det. Der gælder dog samme regler her, som fra andre steder i verden. Mærkevarer fx, skal du nok holde dig fra.

2. Nej.

Jeg vil råde dig til, at stifte en virksomhed, og få dig oprettet som importør, hvortil du slipper for at betale importmomsen. 

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.. Mikkel. hvis jeg er oprettet som importør, giver det nogle udlemper hvad ang. min webshop ?

Fra Svendborg
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Det tror jeg. :-) Eller en pokkers lang leveringstid da nr. 2 2 bestilling først kan ligges når nr. 1 er sendt afsted for at det ikke kommer i samme kasse. Og med ca. 3 ugers leveringstid så kan man selv regne ud hvor lang tid det tar og få 500 bestillinger hjem. Hvis man har så meget tid til overs. :-)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer:

Okey.. men hvis jeg nu køber en varer som kun er af 10kr værdi. Men måske køber 500 af dem. hvad "tæller" det for så ?

Du kan også få dem sendt med kurér service, hvor prisen er inklusiv fortoldning :-)  Der er varen også hurtigere fremme, men fragtprisen noget højere end postal service.

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer:

Okay.. Mikkel. hvis jeg er oprettet som importør, giver det nogle udlemper hvad ang. min webshop ?

Nej, ikke hvad jeg ved af.

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)