Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du 250.000 til overs??? (smiler) hvordan får jeg disse penge?

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ma92bj:

Tak for din opfordring... Det kan jeg så forsikre dig om at jeg gør og har gjort mere end de fleste!!! 

Og hvad er det? Er du begyndt på en kortvarig uddannelse? Eller går du hjemme og venter på at et job en dag skal finde ind af døren?

Det er et tons af job annoncer hver dag. Så er det ligemeget om jobbet er det værste til dags dato, men det får dig lov til at låne penge.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Findes der en der kan lukke denne tråd? Jeg spurgte pænt om et spørgsmål, der er frivilligt at svare på, men bliver stille og roligt mere provokeret...

Jeg syntes bare du skal lade være og besvare flere af mine indlæg, for du bidrager ikke med noget særligt. Jeg vil mene, efter at have søgt 150 jobs, så har jeg gjort en indsats... 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ma92bj:

Findes der en der kan lukke denne tråd? Jeg spurgte pænt om et spørgsmål, der er frivilligt at svare på, men bliver stille og roligt mere provokeret...

Jeg syntes bare du skal lade være og besvare flere af mine indlæg, for du bidrager ikke med noget særligt. Jeg vil mene, efter at have søgt 150 jobs, så har jeg gjort en indsats... 

Vi hjælper dig utroligt meget, men du forventer vel forhelv.. ikke at der er en som vader ind og tilbyder dig 250.000 så du kan få din drømmebolig..

Har du overvejet en ny uddannelse? Eller bare en uddannelse i hele taget? Der er mange fag som har brug for nye folk.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også sagt tak for dem der har hjulpet mig. Men du har bare skrevet at jeg skal gå ned i en bank, eller slide som jer andre. Du ved ikke så meget om, hvor meget jeg har slidt... 

Nej, det gør jeg ikke, men man skal spørge før man kan få svar... Ellers bliver man aldrig klogere, der findes ingen dumme spørgsmål, for de kloge og dem der vil lærer!

Jeg holder sabbatår, for at spare op til bøger, gøre mig klar til at begynde på CBS, ved blandt andet at tage et business engelsk kursus! Ja, jeg kunne begynde på SOSU uddannelse, som banken opfordrede til, og droppe ud når jeg fik et job, og få løn for dette, men hvorfor fanden, skulle jeg udnytte mine, mine forældres og jeres skattepenge på den måde?? Og ikke mindst optage en andens plads... :s 

Det begrænset, hva man som 19 årig, kan nå at tage af uddannelse... 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så er det jo ligesom også lagt du får ikke din drømmebolig.. :)

Jeg er da selv 20 og har en million mugligheder for uddannelse, og jeg har da også selv 12 i engelsk men hvad fanden skal jeg bruge det til?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det siger du ikke :o ?

Du kan ikke have en kandidat når man er 19, er vi enige om det? Det er umuligt da du begynder i skole som 6 årig, og herefter taget det mindst 18 år... 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ma92bj:

Nej det siger du ikke :o ?

Du kan ikke have en kandidat når man er 19, er vi enige om det? Det er umuligt da du begynder i skole som 6 årig, og herefter taget det mindst 18 år... 

Det forstod jeg ikke.. Det er godt du tager en uddannelse, og bliv ved med det.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pas på ikke at blive for over ivrig. Du er trods alt ung. Slå fødderne i jorden og nød tilværelsen inden du skal på CBS. Der vil åbne sig mange muligheder i fremtiden. Og hvis det er fordi du vil investere med bolig, så kan jeg næsten garantere dig at der i hvert fald forekommer 1-3 ejendoms "meltdowns" inden 2050.

mvh

Emil

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er 19 og ikke kan få arbejde, og ved at du skal starte i skolen igen, var det så ikke en mulighed at tage 4 mdr i forsvaret? Der får du løn, kostpenge og har ingen udgifter til noget som helst.

Mvh Allan

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Ma92bj:

Hej Aminoer.


Privat indlæg. Jeg står og har fundet en perfekt lejlighed, der passer perfekt til mig og min kæreste. Vi har råd til den MEN! Jeg har intet job, EFTER EN UBERRETIGET fyring, men regner med at få penge fra en retssag. Derfor vil banken selvfølgelig ik låne mig en krone, selvom min far gerne vil gå ind og garantere for at alt bliver betalt. Jeg starter uddannelse i september (har sabbatår).
Vi kunne selvøflgelig lave forældrekøb, men jeg ser flere fordele i at JEG ejer den, end at min far gør.


250.000 til en lejlighed er jo ikke meget. Det bunder i, at den skal sættes i stand, for ca. 80.000. Dette kan min far lave, og han skyder også penge ind i lejligheden til al reperation og renovering.

Det er rigtig surt, at banken ikke kigger på mig personligt, og ser lidt ud i fremtiden. Jeg søger hverdag efter nye jobs, jeg har sågar droppet kontanthjælpen, da jeg hellere vil have et ordenligt job og søge selv, jeg har et flot CV, jeg tager ansvar for min egen økonomi og jeg har ikke mindst styr på den! 


Det er ikke mange penge vi snakker om, jeg får en pæn sum børneopsparing på min 21 års fødselsdag, har en pæn sum aktier, og har iøvrigt lige brugt en opsparing på 20.000 kr jeg selv har sparet op, på 2 år. 


Så snart jeg får et job, er jeg ikke i tvivl om at banken gerne vil låne mig pengene, men de tør ikke når jeg ikke har nogen indtægt. 


Jeg har ingen anden gæld, hverken SU eller forbrugs, er ikke registreret  i RKI. Jeg drømmer bare om en lejlighed til 4000 om måneden, fremfor et kollegie tli 5000!

HAR DU ET FORSLAG TIL HVORDAN JEG KAN LÅNE DISSE PENGE, KENDER DU NOGEN? 


Så vil jeg være mere taknemmelig!


Jeg fortæller gerne mere om mig selv, min økonomi, hva jeg kan tilbyde som sikkerhed og andre nødvendige oplysninger. 



Hejsa,

Prøv at besøge:

http://uk.zopa.com/ZopaWeb/

Det er et nyt koncept som jeg indtil videre har set i England og USA. Det er hvor normale personer låner til andre personer. Dvs det er konkurrent til banker.
Private med penge kan tjene flere penge end at have dem i banken og samtidig kan du hjælpe.personer med at få lån.
Jeg ved ikke om du på du som dansker kan låne på ovenstående side, som skulle være den førende i England. Men ellers må du prøve på lignende sider.

Og til de andre aminoer herinde, tror i et koncept som det jeg linker til kan køre rundt i dk?

.

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)