Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bruge facebook registration til at oprette brugere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!
Jeg er igang med en side, og jeg syntes virkelig ikke at kunne tænke mig fra hvordan jeg skal bearbejde dette. Så håber der er nogen af jer der har lidt erfaring med det, og kunne pege mig i den rigtige retning..

Jeg skal lave en registrering via facebook på min side, så brugere laver deres profiler via facebook.
Jeg bruger <fb:registration til at få den boks frem og med de ekstra informationer jeg gerne vil have med brugeren. Og jeg kan også godt få en bruger gemt.
Men, hvilke informationer givet fra facebook skal jeg gemme ? oauth? facebook id'et ? Selvfølgelig gemmer jeg mail og navn, osv.

Det jeg ikke helt kan finde ud af, er om hvor vidt jeg skal lave en session selv som holder styr på om brugeren er logget ind, eller om jeg bare skal tjekke det op imod facebook ?

Håber det er forståeligt. Kan ikke rigtig få det forklaret anderledes.

Tak for hjælpen..
- Niclas Schumacher
Godt nytår! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger lige med her

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Heinz, tror jeg har fundet ud af hvordan det skal foregå.. Så du kan bare skrive hvis du vil hører nærmere omkring hvordan og hvorledes :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 64
Fra  MegaMerchandise.dk Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder super Smile

Har du noget på skrift du kan sende og noget link til den side, hvor du har brugt det, så vil jeg meget gerne se det. Min mail er henrik@megamerchandise.dk

Alternativt kan jeg ringe til dig (jeg snakker ikke "kode sprog" så hvis det er teknisk er det måske bedre, du snakker med min programmør?

På forhånd tak Big Smile

Henrik "Heinz" Jacobsen - www.MegaMerchandise.dk Skandinaviens #1 indenfor merchandise til sport, musik & film.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)