Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonsalg - Konsulent

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på jagt efter et bureau eller en salgskonsulent, som på telefonen vil forsøge at sælge mine produkter. Jeg sælger vægte – og jeg har god succes på nettet.

Nu vil jeg gerne udvide og teste om opsøgende salg direkte over telefonen kan lade sig gøre. Årsagen hertil – er at utrolig mange ringer til mig ugentligt for at høre nærmere til de vægte de har fundet på mit website.

Personligt tiltaler ren provision mig, da modellen ikke har den store risiko for nogle af parterne. Til gengæld er der en stor upside for begge parter, såfremt man har succes.

Min kundeskare er typisk: produktionsvirksomheder, politistationer, skoler, intuitioner, hospitaler, universiteter og skatte/told kontorer.

Jeg forestiller mig at man ved at ringe 100 stk. igennem hurtigt kan få et indtryk, om det har potentiale eller ej.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

anderst:

Jeg er på jagt efter et bureau eller en salgskonsulent, som på telefonen vil forsøge at sælge mine produkter. Jeg sælger vægte – og jeg har god succes på nettet.

Nu vil jeg gerne udvide og teste om opsøgende salg direkte over telefonen kan lade sig gøre. Årsagen hertil – er at utrolig mange ringer til mig ugentligt for at høre nærmere til de vægte de har fundet på mit website.

Personligt tiltaler ren provision mig, da modellen ikke har den store risiko for nogle af parterne. Til gengæld er der en stor upside for begge parter, såfremt man har succes.

Min kundeskare er typisk: produktionsvirksomheder, politistationer, skoler, intuitioner, hospitaler, universiteter og skatte/told kontorer.

Jeg forestiller mig at man ved at ringe 100 stk. igennem hurtigt kan få et indtryk, om det har potentiale eller ej.

På et grundlag af 100 opkald vil du ikke få nogle målbare resultater (Hvad ligger prisen på? gennemsnitligt)

Vil gerne hører lidt mere omkring dine tanker :)

/Mads

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at have en der tager de inkommede opkald og for solgt noget på baggrund af disse

En salgsorienteret kundeservice.

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mads - 100 opkald er bare et forslag. Nå man arbejder på ren provision, er tidshorisonten en faktor. Dvs. man ønsker ikke at arbejde for meget uden at tjene noget...
For min skyld kan du lave 10.000. Så længe vi har en model på plads. Jeg betaler ikke pr. opkald, men som jeg lægger op til betaler jeg gerne en høj provision. Alternativ en kombination af provision og en fast.

@Michael - som sagt har vi succes hermed, ellers tak.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturligvis. Ingen salg ingen betaling :)

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal nok kunne lave en fornuftig test med 100-250 opkald. Så har man da i hvert fald en ide om hitraten.

Provision kan være en god idé, sålænge den er realistisk fastsat.

Hvad er prisen på vægtene? Skal de sælges direkte på telefon eller er det "store løsninger" hvor du skal ud og møde kunden for at lave behovsafdækning.

Venlig hilsen
Peter Bjarnarson

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Vægtene varierer alt fra 299-4599 i priser, hvor telesælgeren vil have fokus på de dyrere vægte. Jeg forventer de kan sælges over telefonen - det drejer sig om at finde ind til målgruppen, og derfra tror jeg indgangsvinklen bliver lettere.

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Ja til de priser er direkte telefonsalg realistisk. Det kan nok ikke svare sig at besøge kunderne til de priser.

Typisk skal de lige have lidt tid til at tænke over tilbudet/henvendelse.

Så jeg vil anbefale at man kontakter emner over 2 gange og mellem de to opkald har noget godt materiale (en pdf) man kan maile afsted.

PB Marketing ApS

Peter Bjarnarson

http://www.pb-marketing.com/

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)