Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketing - har du nogle erfaringer ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Godt Nytår allesammen.

Jeg sidder med en ny ide ( igen ), hvor jeg vil stå med ca. 10.000 potentielle kunder som skal kontaktes.

Det vil være salg af et årsabonnement hvor kunden opnår en række fordele.

Beløbet er i den lave ende - jeg forestiller mig 20 kr. pr,. måned/240,- om året.

Tilbudet er "ligetil" altså få konkrete punkter hvor kunden opnår fordele - dette skal evt. mailes efterfølgende, og vil ligge klar til afsendelse.

Antallet af kunder der skal kontaktes, gør at det vil være helt umuligt at overkomme for mig selv, derfor tænker jeg Telemarketing.

Er beløbet alt for lille til at de gider kigge på dette ?

Nogle erfaringer derude, herunder gode selskaber der tilbyder dette?

 

Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

der findes næppe et for lille beløb for bureauet. 

Det er nok nærmere et spørgsmål om, hvor meget du vil kunne betale pr opkald, når omsætningen er 20kr/mdr pr. kunde. 

Men udvælg nøje dit bureau, brief dem godt og vær helt klar med hvad målet er med deres opkald.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

I praksis tegner kunden sig for 240,- , så det er dette beløb jeg har at gøre godt med - eller en andel af det :)

Nogle konkrete du kan anbefale - eller konkrete tal ?

 

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv et indlæg i tilbud søges

Så kan telemarketing virksomhederne komme med et tilbud.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er alt for tidligt Michael :)

Jeg søger blot generelle betragtninger og erfaringer.

 

Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, desværre. Det er mere end 5 år siden jeg sidst har benyttet mig af denne service. Priserne lå dengang på ml. 10-50 kr/opkald alt efter antal spørgsmål og målet med opkaldet. Dertil kommer et opstarts gebyr på et par tusinde.

Synes efterhånden, at kvaliteten af opkaldene blev for dårlige - og kalkulationer viste at det gav os større ROI, hvis vi lavede ringedage internt i virksomheden. Ringedage, hvor alle i virksomheden skulle deltage. 

Nu ved jeg ikke om du har private eller erhverv som målgruppe.Hvis det er førstnævnte skal du være opmærksom på at der findes særlige regler for at beskytte privat livets fred. Men det ved telemrkt/salg bureauet jo mere om

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er kunden?  B2B eller B2C 

De 10000 du omtaler er potentielle leads

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

kvinde:

Synes efterhånden, at kvaliteten af opkaldene blev for dårlige - og kalkulationer viste at det gav os større ROI, hvis vi lavede ringedage internt i virksomheden. Ringedage, hvor alle i virksomheden skulle deltage. 

Var det noget der var generellt eller kun hos det pågældene telemarketing-firma? 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

B2B

OG 10.000 slutbrugere/kunder.

Jeg må også være ærlig at sige at jeg i udgangspunktet ikke er super positiv på telemarketing - jeg har ganske enkelt haft for mange fjolser der har ringet til mig - som slet ikke er ordentlig forberedt, ævler en salgstale af osv.

Det kan selvfølgelig også være opdragsgivers skyld.

Men det korte af det lange er at med 10.000 er opgaven helt umulig for mig.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)