Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter med stor ide´, men desværre begrænsede muligheder.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 15. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er Iværksætter med STORT I, jeg har mange ideer og har afprøvet mange af dem uden større succes. Efter en trafik ulykke i november 2002, er jeg ikke i stand til at arbejde mere end 3-4 timer om dagen Jeg er i dag ansæt i flexjob, hvilket jeg er taknemlig for, men jeg har stadig ikke opgivet drømmen om at være selvstændig. Grundet min situation har jeg desværre ikke uanet mængder af resurser. Derfor henvender jeg mig nu til Aminos bruger, da jeg virkelig har brug for hjælp/ råd

Efter mit uheld har jeg haft masser af tid til at være kreativ og mener at have fået en rigtig god ide (nok ligesom alle andre iværksættere c”/ ) For 2 år siden startede jeg at udvikle på min ide. Jeg har lavet en del hjemmearbejde og er kommet frem med en prototype af mit produkt. Så det er her jeg er nu og jeg ønsker at komme videre, så min ide ikke strander her.

Jeg tror jeg har brug for er en forretningspartner der tror og har lyst til at virkeliggøre min ide og hjælpe mig videre på vejen mod at opfylde min drøm.

Der skal en del kapital til, så en eventuel partner skal også være en invester. Jeg er naturligvis klar til at binde mig økonomisk så godt jeg kan. Så en eventuel forretningspartner kan se at jeg mener det alvorligt. En vurdering vil nok ligge på kr. 500.000,- i opstarts fasen til vi er klar til at sælge produktet til kunderne. Kunderne kan både være BtB eller BtC, der kan komme en 3 mulighed også nemlig direkte til en producent.

Jeg kan fortælle at det er et produkt der henvender sig til de fleste i verden, indenfor en populær sportsgren, uden at det skal tilrettes. Så det siger lidt sig selv at det har et kæmpe potentiale, hvis det bliver grebet rigtig an.

Så jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med at komme tættere på at finde den rigtige forretningspartner, som vil være med, uden at jeg mister hverken indflydelse eller min ide. Jeg ønsker stadig at være en så stor del af virksomheden, som det er fysisk muligt. Jeg er godt klar over at, med mine begrænsninger er der tale om at, jeg selvfølgelig har en mindre andel end min kommende partner, hvilket jeg er indforstået med. Men jeg vil gerne stadig være en del at det og lægge alle mine kræfter i projekter. Jeg mener stadig at jeg har rigtig meget at tilbyde.

Jeg er bare bange for at der komme en og overtager det hele og skubber mig ud på et sidespor, hvilket jeg ikke ønsker, da jeg inderligt håber på at denne ide skal hjælpe mig med at give mit liv mening igen og arbejde med det jeg brænder for. Så jeg håber at en eventuel partner vil acceptere mine begrænsninger og lade mig vokse med opgaven og lade mig være med i det omfang det er muligt, og lad os sammen skabe en succes.

Så jeg håber der er nogle Amino bruger der enten har muligheden og interessen til at blive den forretningspartner eller hjælpe mig til at finde en.

På forhånd tak fra en taknemlig, men lidt usikker ”Figther”

 

Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)