Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg blevet snydt af 3 ?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

JaskoB:

Sælger var udemærket godt klar over at vi stod med 2 x 3 abb. og 1 3G (iPhone 4S) telefon, så det er da underligt at han ikke informere om dette. 

Har også fået et normalt sim kort (altså ikke et mini)

Du er forpligtet til at fortælle sælger hvilken telefon det er du vil bruge den i. Så kan han fortælle dig om du kan bruge dit abonnement i den.

Forbrugere idag mangler desværre tit at aktivere øverste del af kroppen og de forventer tit at sælgeren kan læse deres tanker - ikke møntet på dig men det er generelt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Du er forpligtet til at fortælle sælger hvilken telefon det er du vil bruge den i. Så kan han fortælle dig om du kan bruge dit abonnement i den.

Forbrugere idag mangler desværre tit at aktivere øverste del af kroppen og de forventer tit at sælgeren kan læse deres tanker - ikke møntet på dig men det er generelt.

Enig! Du er IKKE blevet snydt!

3, eller Hi3G som de hedder - startede i Danmark, med at bygge landets første 3G netværk. Det vil sige at de KUN ejer et 3G netværk. De har dog købt adgang til TDC's Edge netværk - men det er igen som Roaming, det vil sige de har ekstra omkostninger. Derfor er det meget naturligt at de ikke ønsker at tilbyde tele produkter på det mange år gamle markede.

Jeg vil ydermere gøre opmærsom på at jeg købte min første 3G telefon, tilbage i 2004-2005, altså 7-8 år siden. Derfor må jeg altså også forsvare den kære kundeservice medarbejder, med sandsynligheden for at kunden vil bruge kortet i en 2G telefon er nærmest ikke-sandsynlig.

Hvis en telefon bliver stjålet, skal man bruge en forsikring-  og så få købt en kontant, uden yderligere bindinger. (Efter min mening)

:-)

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt opsagde 3 vist deres GSM-roamingaftale med TDC for Københavns-området i starten af 2010.  Dvs. med et SIM-kort fra 3, er det slet ikke muligt at gå på et 2G-net i København...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jannik Hansen - MaxiWeb:

Enig! Du er IKKE blevet snydt!


De har dog købt adgang til TDC's Edge netværk - men det er igen som Roaming, det vil sige de har ekstra omkostninger.



Jeg er ret sikker på at de har opsagt aftalen med TDC, i en arrogant og forkert tro på deres eget netværks fortræffeligheder. Det er en af grundene til at det slår ekstra hårdt når de har et af deres lidt for mange nedbrud.

Det er også en af grundene til at de mister en del kunder i øjeblikket. Dækningen et simpelthen blevet for ringe. Men det er en anden historie :o)

Jeg er til gengæld enig i, at det burde bære kørt som en forsikringssag, forudsat at TS har forsikring og uden selvrisiko. Det er i hvert fald en dårlig deal der er lavet, men det er næppe 3's skyld.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Jeg er ret sikker på at de har opsagt aftalen med TDC, i en arrogant og forkert tro på deres eget netværks fortræffeligheder. Det er en af grundene til at det slår ekstra hårdt når de har et af deres lidt for mange nedbrud.

Er det ikke kun i KBH?

Opdaget for et par uger siden i nord-vestsjælland, at være på Egde dækningen.. Men det var også så langt ude på landet man næsten kan tale om :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart vil jeg også mene at det for de fleste burde være åbenlyst at et abbonement fra "3" selvfølgelig skal bruges i en "3(g) telefon" det er imo. lidt som at gå ind på et steakhouse og give tjeneren en balle fordi han ikke kan levere sushi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Forbrugere idag mangler desværre tit at aktivere øverste del af kroppen og de forventer tit at sælgeren kan læse deres tanker - ikke møntet på dig men det er generelt.

Det var da en værre kommentar.

Hvor mange mennesker i dette land er engentlig teknisk snilde og egentlig i stand til at holde sig opdateret på mobil og pc/mac markedet.

Og tager man så bare den panik der skabt nu her med TV2 og DR, om at de overgår fra MPEG2 til MPEG3, hvem fanden fatter det????

Og så står der værter og fortæller at de ikke længere kan se TV, sammen med at der på DR står at kan du se DRHD, så skal du ikke fortage noget....der er ingen forklaringer omkring noget. Og prøver du at ringe til din antenne forening, så er det håbløst, alle linier er optaget, og man skal vente som nr. 64 i linien(en nabo her i foreningen)

Der findes så mange tekniske ting man skal sætte sig ind i idag, og man har valgt bevist ikke at rådgive om noget som helst. Og det gør netop at folk føler sig snydt.

Generalt til emnet, kan jeg ikke udtale mig.

/Kenneth

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Niels Henriksen:
Forbrugere idag mangler desværre tit at aktivere øverste del af kroppen og de forventer tit at sælgeren kan læse deres tanker - ikke møntet på dig men det er generelt.

Det var da en værre kommentar.

Næææ... det er faktisk hvad min livserfaring siger mig.

Kenneth:
Hvor mange mennesker i dette land er engentlig teknisk snilde og egentlig i stand til at holde sig opdateret på mobil og pc/mac markedet.

Sælger man telefoner så er man (moralsk) forpligtet til at holde sig ajour på markedet så man kan give kunderne den bedste vejledning og service.

Hvis jeg kommer ind i en telebutik og siger at jeg skal have et simkort til min Nokia 3110i så forventer jeg at han ved at det er en gammel sag så jeg skal nok ikke bruge internet til noget i den.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Sælger man telefoner så er man (moralsk) forpligtet til at holde sig ajour på markedet så man kan give kunderne den bedste vejledning og service.

Hvis jeg kommer ind i en telebutik og siger at jeg skal have et simkort til min Nokia 3110i så forventer jeg at han ved at det er en gammel sag så jeg skal nok ikke bruge internet til noget i den.

Hvorfor denne kommentar. Du argumenterer jo for at det er kunden der skal sætte sig ind i det. Og at han skal bruge hovedet. Så det er lidt en ligegyldig kommentar.

 

/Kenneth

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:
Hvorfor denne kommentar. Du argumenterer jo for at det er kunden der skal sætte sig ind i det. Og at han skal bruge hovedet. Så det er lidt en ligegyldig kommentar.

Jeg siger at kunden skal give sælger de informationer som han er i besiddelse af.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)