Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en tredje samarbejdspartner til internetmiljø

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet på en ide, som jeg skal præsentere for Microsoft i starten af februar. Produktet handler om at skabe et sikkert internetmiljø for personer med særlige behov. Mit mål er, at få Microsoft til at lave skabelonen og integrere messenger. Der skal være underholdning, linksamling, samt gemmemuligheder.

Grunden til at Microsoft vil se mig er, at Red Barnet og Børns vilkår har givet mig deres skriftlige støtte og selvfølgelig mine talegaver Big Smile Jeg har også tidligere fået 600.000 kr. af en stor dansk fond. Desværre gik projektet i vasken, da samarbejdspartneren, Odense kommune, sprang fra. 

Jeg forventer at cirka 30.000 danske brugere vil få kontakt med produktet. Konceptet lader sig uden de store vanskeligheder oversætte til andre sprog og har derfor et stort internationalt potentiale.

Her kommer problemet. Hvis Microsoft og Red Barnet vil hjælpe mig, har jeg et godt produktet, med stor markedsføringsværdi, men jeg skal bruge nogen som kan hoste og drive internetmiljøet. Jeg ser 3 muligheder for at finansiere konceptet. Brugerbetaling, reklamer eller en kombination.

Jeg tænker og tænker, hvem kan den 3 partner blive?

Jeg har selvfølgelig mange flere detaljer, men kom alligevel gerne med bud på, hvordan konceptet kan videreudvikles.

Mange hilsner

Morten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Microsoft vil lege med kan du jo evt drive løsningen i deres Azure miljø?

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Microsoft vil måske gå ind i produktet og lave platformen, men de går normalt ikke ind i host og drift og jeg tror ikke de tror på, jeg kan løfte opgaven alene, særlig da jeg er totalt inkompetent hvad angår it. Men jeg kan da nævne Azure ved mødet!

Tak for din tilbagemelding. Lige pt prøver jeg at få DR til at løfte opgaven.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag fat i Martin fra rackhosting.com de kan løfte den opgave. ;-) 

mvh Jimmi

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Send mig en PB, måske kan vi finde ud af noget.
Hilsen Markus
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)