Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis faktura/regenskabsprogammer, dur de??

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen,

Vi skal også have styr på et faktura program der dur.

Jeg har googlet lidt rundt og det er jo en jungle at se sig ud af, om det er noget der virker.

Vi bruger kun Apple i firmat så det skal virke på Mac!

Jeg vil gerne hør fra nogle som selv bruger programmet så de ved hvordan det virker.

Ser frem til at høre fra jer.

Med venlig hilsen,

Steffen

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kashflow.com er browserbaseret og virker derfor til begge. Det er dog ikke gratis, men de har en 60-dages ubetinget trial hvor du får adgang til alle funktioner - virkelig lækkert lavet. Skulle man have lyst til at joine koster det ikke mere end ca 125kr per måned. Det er ret billigt for så lækkert et program, efter min mening.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Den her følger jeg lige lidt med i

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i er en mindre virksomhed der gerne vil klare det hele selv kan jeg på det varmeste anbefale Billysbilling.
Det er så simpelt bygget op at enhver kan finde ud af det - og skulle man blive i tvivl om noget har de en hurtig og god support. Det er webbaseret, og fungerer derfor på alle platforme. Der er mulighed for at betale pr. faktura eller et fast beløb om måneden - det billigste er 89 kr om måneden mener jeg.

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu nævner I alle regnskabs programmer der koster en månelig ydelse. Er det pga. I har prøvet de gratis programmer der findes og de dur bare ikke?

NB: Jeg har hvis lige fået et 'e' for meget med i overskriften!

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Tjek det her ud: http://tradeshift.com/da/

Med venlig hilsen,
Martin

rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tak for det.

Er det noget du har erfaring med?

Når man lige kommer ind på siden ser det meget nemt ud. Tjekker det ud i morgen.

// Steffen

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Jeg arbejder for Tradeshift, så med fare for at lyde biased, er jeg ret overbevist om at Tradeshift vil fungere for dig. Og ja så er det jo gratis. Så under alle omstændigheder kan du prøve det af uden omkostninger.

Ud over "bare" et online værktøj til at opsætte fakturaer får du også adgang til et social forretningsnetværk. Du kan dermed være i direkte dialog med dine leverandører og kunder (i princippet som du kender det fra Facebook) og som et result heraf typisk få dine penge hurtigere.

Men prøv det selv af og sig til hvis du har spørgsmål, så vil jeg forsøge at svare!

Mvh Troels

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Dec 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Troels,

Jeg tjekkede det lige kort ud igår og det virker rigtig nemt. Men jeg forstår ikke helt det med at være i dialog med kunder. Skal man have dem til at oprette en bruger på Tradeshift for at de kan få en faktura?

Kan man ikke hente dem ned som PDF eller printe dem?

Jeg vil leje videre med det i aften og så skrive jeg hvis der er noget : ) Tak.

// Steffen

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Her er et par svar til dig.

Steffen Hedegaard:
Skal man have dem til at oprette en bruger på Tradeshift for at de kan få en faktura?

Nej det behøver du ikke. Du kan sagtens sende fakturaer til virksomheder som ikke bruger Tradeshift. Så har du stadig fordelen af at have alle dine fakturaer samlet ét sted (i cloud'en).

For at gøre det tilføjer du en kontakt manuelt (hvis de allerede bruger Tradeshift kan du bare søge på dem og tilføje dem til dit netværk).

Steffen Hedegaard:
Kan man ikke hente dem ned som PDF eller printe dem?

Jo du kan sagtens både sende dem direkte som pdf via mail eller printe dem og sende på den gammeldags måde. 

Det var så lidt. Du spørger bare!

Troels

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)