Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger reparation af skærm på macbook air 13''

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle aminoer. Jeg er desværre kommet i den uheldige situration, at jeg har flækket LED/LCD skærmen i min macbook air. Stedet hvor jeg har købt den (De er ''authorised'' af Apple) forlanger 5500 kr,- for at skifte den, og det er jeg simpelt hen ikke villig til at betale. Det drejer sig om den ''nye'' macbook air 13'', altså den der udkom i sommers. Lidt specifikationer: MacBook Air 13'' Dual-core i5 1.7GHz/4GB/128GB flash/intel HD Graphics 300.
Er der nogen af jer, der kan komme med et godt tilbud på reparation, eller kender nogen der kan? Helst i Århus-området.

På forhånd tak 

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det KUN LCD panel der er itu? Mange gange ryger også inverter og frontglas på MacBook Pro.. Nu har Air modellen ikke frontglas, men mener at panelet alene koster 2600. Det tager ca 40 at udskifte delene.
Fra Aarhus C.
Tilmeldt 19. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der ligger en butik nede i Århus, mener det er fiskergade, som skifter gals i iphones osv. Mon ikke de kan give dig en god pris på en skærm ?

Kan jeg desværre ikke huske hvad de hedder.

Mvh

Frans

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
http://www.ifixit.com/Answers/View/61844/LCD+Screen+damaged,+replacement+part
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle jeg umiddelbart mene. Da den gik i stykker, tabte jeg min telefon direkte på skærmen, og derfor tror jeg ikke, at der er andre dele som har taget skade. 

Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener du Irep? Tror umiddelbart kun at de reparerer iphones, men prøver at kontakte dem i morgen, tak :).

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
En skærm på iPhone består af 3 dele, frontglas, digitizer og LCD panel.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Gambii:
Er der nogen af jer, der kan komme med et godt tilbud på reparation, eller kender nogen der kan? Helst i Århus-området

Prøv at snakke med Telecare (www.telecare.dk) - de reperarer også Mac'er

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Gambii:
Er der nogen af jer, der kan komme med et godt tilbud på reparation, eller kender nogen der kan?

Hejsa,

Det kan vi hjælpe med hos Dansk Elektronikreparation. Hvis du sender os en mail på svenstrup@elektronikreparation.dk med serienummer på maskinen samt et tlf.nummer, hvor vi kan kontakte dig, så laver vi et uforpligtende tilbud til dig udfra din beskrivelse af fejlen (Tilføj gerne et link i mail'en til denne Amino-tråd).

Normalt tager vi et undersøgelsesgebyr (som faktureres såfremt rep. ikke ønskes) for at foretage en egentlig undersøgelse af udstyret på værksted og afgive et tilbud på reparation. Men jeg vil hermed gerne give et specielt Amino-tilbud, som gælder hele 1. kvartal af 2012: Gratis undersøgelse på værksted samt tilbud på reparation - tilbudet gælder selvfølgelig alle Aminoer. Blot skal jeg bede om, at i anfører "Rabatkode 9101" i kommentarfeltet ved udfyldelse af serviceformularen på vores hjemmeside.

Men, men, men - for der er et men: Vi udfører ikke service for private. Vi arbejder udelukkende for eks. virksomheder, skoler, kommuner, institutioner, forsikringsselskaber o.lign.

Udover fysiske skader klarer vi selvfølgelig også kortslutnings- og overspændingsskader samt skader efter væskespild.

En sidste ting: Udfra den beskrivelse du giver af skaden, vil jeg mene, at der er stor chance for, at skaden kan være forsikringsdækket. Men det er også noget vi kan hjælpe dig med, hvis du henvender dig til os.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for henvendelsen, Kenneth. Men nu står jeg i den uheldige situation, at jeg er privat person :(. Øv øv. Har tjekket med forsikringen, og den dækker desværre ikke, øv øv øv igen. 
Men mange tak for tilbudet ^^ 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)