Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal købe en fodboldklub!

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mener jeg overhovedet heller ikke. Det jeg mener er, at det nok er bedre at være lidt mindre der virkelig vil, end 500 hvor størstedelen bare er med, fordi de bare synes det er sjovt at kunne eje en klub.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

MortenPedersen:

Det mener jeg overhovedet heller ikke. Det jeg mener er, at det nok er bedre at være lidt mindre der virkelig vil, end 500 hvor størstedelen bare er med, fordi de bare synes det er sjovt at kunne eje en klub.

Ideen er super fed :)...
Har selv været medejer af en mindre fodboldklub, det koster mange penge at have kørende, og massere af tid...
Men håber du/I får det op at køre engang :)

Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må vi se hvad der sker. Nu er den ihvertfald kastet i luften :)

Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der kommer flere interesserede til projektet, kan vi evt lave et forum eller en Facebook gruppe, hvor vi kan diskutere mulighederne. Så kom frisk :-)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes også det er en sjov ide ;-) Glæder mig til at høre mere ;-) 

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke fordi jeg vil have dig til at ændre mening omkring dit projekt, men jeg har bare hørt, at der er lidt billigere og faktisk nogle gange mere potentiale i Afrika. Tag et land som Nigeria eller Elfenbenskysten. Der kunne man oprette en fodboldskole/og eller eje en klub ved siden af også gøre det for yngre børn imellem 8-17 år og se om der er en eller andet talentfuld gut som bliver solgt til et hold som Chelsea eller lign.

Ved godt det er en stor risiko at tage, men jeg ser på det sådan her:

Skulle det ske at du har den nye Drogba eller Eto' på din fodboldskole, så har du jo allerede tjent de penge ind ved salg af en spiller. Håber jeg har kunne forklare mig ordentligt :) 

Men held og lykke med projektet!

Mvh.

Berti.

Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forstår jeg godt, men det er bare "så langt væk" hvis du kan følge mig :) Men alle ideer er selvfølgelig velkomne, da der ikke ligger noget konkret, og der er plads til alle :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes at det lyder som en fed ide! Må indrømme at det altid har været lidt af en drøm at eje en fodboldklub :D
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Robin Nielsen:
Synes at det lyder som en fed ide! Må indrømme at det altid har været lidt af en drøm at eje en fodboldklub :D

Præcis :-) Det er der vel ingen fodboldfans der kan sige sig fra, og det er bestemt ikke umuligt :-)

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

MortenPedersen:
Det forstår jeg godt, men det er bare "så langt væk" hvis du kan følge mig :) Men alle ideer er selvfølgelig velkomne, da der ikke ligger noget konkret, og der er plads til alle :)

Kan sagtens følge dig :) Jeg tror også det ville være det der holdt mig fra at gøre noget lignende :)

Men heldt og lykke med projektet! Glæder mig til at høre mere om det!

Mvh.

Berti.

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)