Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgeprogram

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vrå
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to unge drenge, som til vores nye hjemmeside skal bruge et søgeprogram som kan søge efter ord i de pdf filer vi ligger ind på hjemmesiden. Målet er at unge skal kunne søge på alkohol tilbud på vores hjemmeside, og derfor er de vigtigt de kan søge på et ord i de pdf filer, som vi henter supermarkernes reklamer ned i. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I er vel klar over alkoholgrænsen for unge?

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ville jeg nok starte lidt mere lavpraktisk og indtaste tilbud fundet i tilbudsaviser manuelt og hvis servicen så bliver et hit (hvilket jeg må indrømme, jeg tvivler på) begynde at udvikle en mere avanceret service hvor man fx. kan søge i PDF-filer,

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarke Klüwer:

Umiddelbart ville jeg nok starte lidt mere lavpraktisk og indtaste tilbud fundet i tilbudsaviser manuelt og hvis servicen så bliver et hit (hvilket jeg må indrømme, jeg tvivler på) begynde at udvikle en mere avanceret service hvor man fx. kan søge i PDF-filer,

Enig, husk på at det er muligt at gøre det samme i forskellige aps til smart phones. der findes 2 af slagsen som jeg kender til. den ene er meget smart da man også kan søge og se hvor det nærmeste tilbud er i forhold til hvor man er i DK.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

I er vel klar over alkoholgrænsen for unge?

Sådan Yes 5 stjerner herfra

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Vrå
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender godt de hjemmesider i snakker om, men meningen er nu at man skal finde alt til festen på vores hjemmeside. Der kommer bl.a. opskrifter til drinks. Men i er meget velkommen til at skrive hvis i har forslag til flere ting man kunne have på hjemmesiden.

Fra Vrå
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er klar over det findes flere tilbud af denne slags, og vil derfor også lave en hjemmeside, hvor man kan finde flere ting til sin fest, bl.a. opskrifter til drinks. I er meget velkommen til at skrive, hvis i har flere bus på hvad der ville være godt sådan en hjemmeside indeholder

Fra Vrå
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak vi kender skam grænser, vi er selv henholdsvis 19 og 18 og unge er altså også folk mellem 18 og 30;)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

martin1230:

Jo tak vi kender skam grænser, vi er selv henholdsvis 19 og 18 og unge er altså også folk mellem 18 og 30;)

Yes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)