Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger forhandlere til unikke cremer og shampooer.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ejby
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg søger forhandlere til specialcremer og shampooer. enkelte produkter kan ses på www.lusashampoo.dk Dog er jeg ved at få lavet en ny hjemmeside. Jeg er ikke helt sikker på om den nye hjemmeside skal indeholde en webshop, da salg ikke ligger i mine interesser. Derfor søger jeg nogle ildsjæle, der vil være interesseret i gode og rene produkter. Seriøsitet en selvfølge.

Der bliver hele tiden udviklet nye produkter og videretestet på de nuværende, der tæller ca. 25 forskellige, så produkterne altid lever op til kundernes forventninger.

Hvis det lyder som noget nogle af jer kunne være interesseret at gå videre med, er i velkomne til at kontakte mig på mail@celest.dk 

Eventuelt kan produkterne sælges i privat label.

Med venlig hilsen Henrik Kaas

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne være interesseret - MEN denne metode til promovering er jeg ikke så vild med: http://www.mor-far.dk/forum/showthread.php?t=41057

Det er ikke så seriøst, man bør være åben om hvem man er og hvad man laver.

Hvordan blev det modtaget i Kvickly mv., fører de det stadig.

Jeg er ved at genåbne en børneshop + en shop til kvinder, hvor det kunne passe ind, men jeg vil gerne lige høre hvilke førende allergi læger mv. som har hjulpet med test og udvikling.

Jeg har selv børn på 6 og 10 med jævnlige lus - så jeg kan jo teste selv til at starte med, og har også kendskab til psoriasis med strudse- og krokodillefedt, som behandling, og skal også fører disse 2 midler på hjemmesiden til kvinder.

Send mig en mail på stig@shares.dk med lidt yderligere info.

 

mv stig

Fra Ejby
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig, Nej men det er vist også et gammelt inlæg. Dengang arbejdede jeg som udvikler for det firma, der solgte det. Men vi lærer jo hver dag.

Kontakt mig på mail, for yderliger information.

Med velig hilsen Henrik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)