Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen det har gode idér hvordan kan jeg lave en frokostaftale med firmaer ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg har en rigtig kvalitetsbevist bagelshop på Islands Brygge i København. Jeg har haft forretningen snart i 2 år, hvor alle vores faste kunder er rigtige glad for den og anbefalder os til andre også. jeg har også en webshop hvor kunder kan selv bestemmer hvad der skal i deres bagelsandwich eller salat.

 Jeg har prøvet at lave fast aftale med de firmaer, men det er ikke lykkes mig af nu at lave en fast frokkostaftale af nu, der er rigtige mange store eller små firmaer rundtomkring.

Men de vil helst være fri for faste aftaler  :(

Er der nogen der, det har erfaring med eller hved hvem men plejer tale med i firmaet om det, hvad hedder den stilling som kan bestemme om faste aftaler  med et firma. ? er det HR cheffen? eller et eller andet ansvarlig men skal spørge efter.

Hvem skal men spørge efter nå men ringer til en tilfældige firma og vil præsentere iBagel og hvad vi tilbyder?

Hvad skal men starte at sige for at lyde interessant ?

Håber der er nogen det vil hjælpe

 

Med venlig hilsen

iBagel

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har du af mad på menuen? Hvis det udelukkende er bagels, så er det årsagen til du ikke får nogen aftaler. 

Når virksomhederne beslutter sig for en frokostordning, så søger de selv, ud fra nogle krav medarbejderne stiller op, det er typisk variation i den mad de får, derfor kan det være svært at overbevise en virksomhed om at få den samme type mad hver dag.

Et alternativt er at finde et segment du kunne forestille dig ville købe din mad, og så simpelthen charmere dig ind på dem ved at give dem en omgang gratis prøvesmagning, så de får smag for din mad.

Det kunne du ringe og præsentere for dem, det skiller dig ud og folk får lov at smage. 

Alternativt så få sat dig en online kampagne igang på frokostordning i dit område på Google, og så fang dem som søger efter det og lav en indbydende landingpage.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg havde kontor i Skive med 5 ansatte forsøgte vi at kontakte forskellige firmaer for at få en aftale, men cateringfirmaer er sjældent interesseret i virksomheder med under 20 ansatte ... Vi forsøgte endda at henvende os til den lokale slagter og lave en aftale med ham, vores oplæg var at vi ville give ham et fast månedligt budget og så fik han lov at sammensætte en middag til os efter eget valg, blot med det krav at det skulle være varieret.

Jeg mener vi tilbød ham 10.000kr for 20 middage, det er 500kr pr. middag, hans løsningforslag "Jammen i kan jo bare komme ned i butikken og købe det i vil ha ..." geee, en spade mand! 

Nå men pointen med historien er altså at jeg tror der er et marked for at levere til mindrer virksomheder, personligt har det kun interesse hvis du kan levere bagels uden kulhydrater :P

Men prøv evt og tag kontakt til nogle de forskellige kontor fællesskaber i København? Evt. tilbyd kontorfællesskaberne en rabataftale, hvor de på en hjemmeside nemt kan til/framelde sig og så får de noget rabat ... og middagsmad på et fastsat tidspunkt :)

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Tak for svaret, det sætter nogle tanker igang hos mig.

jeg vil helt sikkert tænke over det du har skrevet.

Vh

 

iBagel

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lige et hurtig input.

Du kunne forsøge med at henvende dig til personaleforeningerne i de virksomheder du har i tankerne.

Ofte har chefen/lederne ikke overskud til at håndtere sådanne henvendelser, men i personaleforeningerne sidder der beslutningstagere som ofte har tid og lyst til at høre på dig.

Kmosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad med at tage fat i medarbejderne og gør det let for dem at bestille og få leveret.

Sørg for at de får en fordel ud af at bestille samlet. Det kan være en rabat eller point som de kan bruge i din forretning.

Når de så er kommet godt igang, har du ekstra godt tilbud til virksomheden som medarbejderne kan være med til at bære igennem til ledelsen.

Medarbejderne har jo prøvet det og de kender din service og kvalitet og kan anbefale dig til virksomheden.

God dag.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

ÅÅH ved ikke hvor meget hjælp jeg er til,em vil da prøve i hvert fald.

Som en anden skriver,så syntes jeg det er en SUPER god ide, hvis du først finder små virksomheder, måske med forholdsvise unge ansatte, og så UD med gratis prøvesmagninger.det vil koste dig lidt,men det vil måske også kunne betale sig i længden. Nu ved jeg ikke hvor stor din forretning er,men de bagelshops jeg kender er ikke ret store, så det er måske også for voldsomt hvis du pludselig fik et firma med 50ansatte,så skal der sørme laves bagels,og for at du kan holde din standard skal de jo være friske mm.....

Måske kan det godt være svært fordi du kun er en bagelshop med lidt salater. så skal du måske sørge for at dine salater VIRKELIG er gode med ting og sager i,man ikke finder andre steder,og med brød til.

Du er nød til at skille dig ud.nu kender jeg jo ikke dit menukort,så hvis du har noget af dette,så overser du abre det jeg skriver ok :-) men personligt er jeg lidt træt af alle de sandwich bagel,pizzari som laver de samme ting. få dog lavet nogen ting INGEN andre har. experimenter og prøv dig frem. Hvis du kan levere bagels som man ikke finder andre steder,og virkelig sørger for de ALTID er fuld af indhold (nogen har 3salatblade og 1skive tomat hvis du forstår)

Hvad med mindre advokatfirmaer, her mener jeg firmaer som man ved har meget tavlt i hverdagen,de ville måske kunne bruge ordningen til noget positivt. så du skal køre på deres hverdag osv... hvis du vil vide mere om salgsteknikker skriver du bare pb, jeg har arbejdet som sælger i9år, om man sælger tj,kuglepenne eleer bagels er det samme....:-)

Håber du kunne bruge bare en smugle

 

mvh miriam

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal være meget mere agressiv - tag tyve friske bagels med under armen omkring kl. 10.30 - 11.00 - selvfølgelig med lidt forskellige variabler i smag. Spørg hvem der kører firmaets froskostordning, da du gerne vil tilbyde vedkommende at smage jeres forrygende bagels!

 

 

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for Jeres gode input allesammen, det vil jeg tage med .:)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)