Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Referencejagt: Få SEO i 1 mdr for 750,- til værdi af 3000,-!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal smede mens jernet er varmt, så mens vi kæmper os frem på relaterede søgeord vil vi gerne have flere referencer at vise når først vi rammer toppen. Det gør så at jeg nu søger 4-5 sider med potentiale, som vil være interesserede i bedre rankings. 

Dealen er følgende: 

  • 1 Keyword (Max 2)
  • 1 URL
  • 1 Måned
  • 750,- +moms
Vi vil gerne have sider som ikke ligger i den umiddelbare top på deres keyword, som alle ved er konkurrencen størst i toppen, og for at det bliver win/win for både dig og mig, så skal siden som sagt have potentiale. Vi starter med at se på sidens nuværende placering, kommer med evt. forslag til ændringer og linkbuilder. 
Alt foregår manuelt, whitehat og uden suspekte virkemidler. 
Hvis det er noget for dig, så send mig en mail på info@upwards.dk eller PB herinde - Tak Geeked

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kunne være fedt hvis 1 gad flytte den til "Jeg har et godt tilbud til dig" kategorien, da man åbenbart ikke selv kan gøre det, og jeg tydeligvis har været lidt forvirret i formiddags. Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kunne godt være interessant :-)

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Har du mulighed for, lidt mere konkret at beskrive hvad man kan forvente i løbet af den måned? For linkbuilding kan være alt fra 1 til 100 links og af hvilken kvalitet.

Jeg ved det afhænger af hjemmesiden, men ellers må antal arbejdstimer kunne konkretiseres.

Det vil helt sikkert gavne dit indlæg, hvis du uddyber det.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smile

Vi arbejder mellem 10-15 timer på siden som udgangspunkt, men primær fokus er på at skabe fremgang nok til at det står klart at vi er skyld i det!

Links vil være fra sider med forskellige pagerank - typisk plus 2 som minimum, og vi snakker +100 links. Det er en blandet landhandel, dvs. vi ikke bare laver 100 random blog kommentarer. 

Vi har optaget et par pladser, og har ca. det samme tilbage Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 37
Fra  NettoTrade S.m.b.A. Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg er interesseret i dit SEO tilbud, du må gerne kontakte mig på:

rene@nettotrade.dk

Tlf.: 60472622

René

www.nettotrade.com - info@nettotrade.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)