Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget plads kræver cirka 200 min videoer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg skal i gang med et større projekt og skal begive mig ud i noget som jeg ikke før har arbejdet med. 

Kunden ønsker, at gøre brug af videoer på hans side, han har cirka 200 min. optagelser delt op på flere forskellige videoer. Hvor meget plads vil det kræve at have det liggende på hans eget webhotel

Mvh kIm

......

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget fylder de nu?

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ved jeg faktisk ikke, troede ikke der var forskelle på det... Men kan lige hører ham om det.

......

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis kunden er med på det - Kunne du jo linke gennem Youtube eller Vimeo :)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Alternativt kan de jo uploades på enten Youtube eller Vimeo.

Førstnævnte er verdens anden største søgemaskine, så det burde også give nogle flere kvalitetshits - med mindre, at der er tale om en bestemt type video, der kræver et større kendskab fra brugeren side.

Men når videoerne er uploadet, kan de jo helt enkelt embeddes.

Hvis din kunde ikke ønsker, at få dem synlig på førnævnte sider, kan man også skjule dem, så de udelukkende vises på kundens egen side.

Ulempen ved Youtube er dog, at der er en begrænsning på længden af videoerne, som vist ligger på 15 minutter, mens man skal købe Vimeo Pro hos Vimeo, hvis man har en større mængde af videoer.

Jeg ved godt, at det ikke var det, som spørgsmålet gik på, men jeg synes alligevel, at det er værd at have med i tankerne.

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. 

Alle videoer får en længde på max 15 min hver, så problemet er ikke hos youtube, men at det er meningen man skal betale penge for at se videoerne og så vidt jeg ved, er det ikke muligt at lave videoerne hos youtube private, men ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

......

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også sige youtube, men hvis din kunde ikke ønsker det, så kan det være jeg kan hjælpe dig med serverplads hvis din kunde ikke har nok på hans nuværende webhotel, du kan sende mig en PM, med hvor meget plads du skal bruge og så kan vi kigge på det.:)

Du kan se vores priser her http://www.itcollection.dk/virtual-private-server-cloud-servers.html

Hvis der ikke er noget som passer så finder vi ud af det:)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Webartisten:

Tak for svaret. 

Alle videoer får en længde på max 15 min hver, så problemet er ikke hos youtube, men at det er meningen man skal betale penge for at se videoerne og så vidt jeg ved, er det ikke muligt at lave videoerne hos youtube private, men ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Okay. Det er muligt både at lave dem private på Youtube og Vimeo.

Man kunne lave en underside, som man kun kunne få adgang til, når man var logget ind, hvor videoen så lå. Så det ser jeg ikke noget problem i.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du kan for relativt få penge få mange GB plads til dine videoer. Hvis vi antager at de fylder 20 MB per minut, så er det rundt regnet 4 GB. Et Surftown Light Erhverv koster et par hundred om måneden, og har 10 GB plads inkluderet.

Noget andet du bør være opmærksom på, er hvor meget datatrafik der er med i din løsning. Surftown Light Erhverv har 100 GB / per måned. Dvs. at dine film kan hentes af 25 forskellige brugere, før kvoten er opbrugt.

Det er beregnede og fiktive tal. Under alle omstændigheder bør du regne på hvor mange gange dine film bliver hentet, for at udregne et cirka trafik behov.

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det må jeg sige det kendte jeg intet til. For meningen er at man skal betale adgang for at se videoerne, også ville det være trist hvis alle på youtube ville kunne se dem :)

......

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)