Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fritlægning- Gratis test billede, priser fra 7,5 kr. per billede og 50 % på første "Amino ordre"

Side 6 ud af 9 (88 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Peter Hohnen:

Entrepreneur - Jan:
Det er for billigt til at rode med selv :)

Lige en tanke Frederik - "alle" siger det er for billigt til at rode med selv. Er det en ide at hæve dine priser  ?

Jeg tror du kunne hæve dem lidt og gå fra at være "for billig " til "billig" dvs uden at miste kunder

/Peter

Jamen fordi der er for billigt til at man selv vil rode med, betyder jo ikke at man vil betale højere pris, i min verden betyder det at man har ramt helt rigtigt med prisen. Nu er han jo ikke den eneste i verden der laver dette, men hans fordel i DK er at han er kommunikerer med sine kunder fra DK på dansk og samtidig er billig.

Desuden tror jeg ikke jeg ville finde det attraktivt til f.eks. 9,50 (dermed ikke sagt at det ikke er billigt) - tror det har noget med det psykologiske i prisen som er omkring 1 euro for mit vedkommende...

Og han sælger i øvrigt ydelser til højere priser, som jeg tror folk har lettere ved at købe når der er en lav entry level pris. Ved ikke engang om de øvrige ting er billige, men det når jeg som kunde ikke at tjekke hvis jeg først er tilfreds med de første priser...så kan være "farligt" at ændre pris..

 

Køb ren argan olie her

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej frederik,

super godt koncept og brugervenlig hjemmeside :-)

har smidt et testbillede afsted

vh thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole,

Det er jeg rigtig glad for at høre - du sender bare billeder af sted hvis der skulle komme flere Smile

Rigtig god weekend.

Hilsner

Frederik

------

Hej Roal,

Tak for de fine ord du kontakter mig bare Smile

Rigtig mange hilsner

Frederik

------

Hej Peter og Jan,

Tak fordi i byder ind i tråden.

Mine priser ligger på et internationalt niveau selvfølgelig kan du nok støve en virksomhed op i Bangladesh der kan gøre det lidt billigere, men det er i det prisleje priserne ligger i.

Det er altid en udfordring, at drive en virksomhed i Danmark med internationale priser, men min prisstrategi er lagt efter at skabe en "volume business". Jeg har valgt, at mine priser skal ligge i et niveau hvor det faktisk ikke kan betale sig for en danskvirksomhed selv at gøre det. Samtidigt er mit koncept bygget op med et formål, at være simpelt og helt gennemskueligt. Når man kommer som kunde hos mig skal man vide hvad det koster, og prisen vil ikke ændre sig.

Jan du er mere end velkomme til at sende et par billeder af sted dem fixer jeg gerne, tak for det Smile

Rigtig god lørdag.

Hilsner

Frederik

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu koster det jo også kun 7,50 for det simpleste motiv at få fritlagt, hvis man kom med et billede af en cykel koster det 39kr

så med de 4 sværhedsgrader der er fremlagt er det nok sjældent det altid er 7,50 pr. billede, så der er taget højde for det

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tak for den fine feedback.

Billedet er modtaget og sendt af sted til mit team. Fedt det er et pokerbord skal selv til tournering her kl. 18.00 Wink

Rigtig god lørdag.

Hilsner

Frederik

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

FrederikF:
Billedet er modtaget og sendt af sted til mit team. Fedt det er et pokerbord skal selv til tournering her kl. 18.00 Wink

cool. ja bygger dem selv, men god skrub til dig så :-)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Arh, fedt nok - jo tak lad os se hvad det bliver til Smile

Hilsner

Frederik

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Flot side og godt koncept.

Det tog mig lige 5-10 sekunder at finde ud af at jeg ikke kan klikke på "Så let er det at prøve SmartClipper gratis" eller "Udfyld formularen". Men jeg er også ekspert i at gøre det forkerte på hjemmesider, hvis der er mere end een knap.

Har lige uploaded et billede smertefrit.

vh

Finn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn,

Tak for den fine feedback. Glad for det lykkedes, at få billedet uploadet - det er modtaget og sendt af sted Smile

Rigtig god lørdag.

Venlig hilsen

Frederik

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for gratis testbillede,

kan varmt anbefale Frederik's fritlægnings service -  pokerbordet ser rigtig flot ud og klar til at lægge ind på en hjemmeside.

vil helt klart bruge din service igen, tak endnu engang

vh Thomas

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 6 ud af 9 (88 indlæg)