Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mersalg med andet end Google adwords?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer,

 

Et kort lille spg. her i det ny år! Vi får ca. 5-10 kunder ugentligt grundet vores adwords kampagne! Internetsalg er dog slet ikke vores primære indtægtskilde. Men det kunne være lækkert at forøge dette indtjeningssegment!

Findes der andre relevante måder at tiltrække potentielle kunder til vores hjemmeside? Vi ligger nr. 1 på google på alle relevante søgeord. Min tanke er bare.... Er der andre måder at lokke kunder til vores hjemmeside?

Hvilken strategi ville i lægge hvis i skulle lokke flere håndværksmestre til Jeres hjemmeside og google adwords allerede er på max?

Kan det f.eks. svare sig at annoncere på fx. bygdanmark.dk? Eller er der andre metoder?

 

Alle forslag og input modtages med kyshånd!

 

Johannes

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 73
Fra  eSternberg Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere haft held med at besøge diverse fora og svarer professionelt på spørgsmålene. Eksempelvis fik jeg en fagmand til at svare på spørgsmål fra lav-det-selv.dk, hvilket gav en del konverteringer.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror vi har været forbi det forum! Og det er helt klart brugbart!

Tak! ;-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

 

Tak for tippet! :) Jeg lurer lige på det!

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Sep 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Johannes, 

Når du skriver i ligger nr. 1 på Google på alle relevante søgeord, vil jeg vove at påstå, at det er en halv sandhed. Har i artikler på jeres hjemmeside, der besvarer alle de spørgsmål en kunde kunne have omkring jeres produkt? Der vil unægteligt være nogle ubesvarede spørgsmål - f.eks. "Hvordan vælger jeg den rigtige sikkerhedshandske?" eller "Hvornår skal jeg bruge en ansigtsmaske, når jeg arbejder?" og lignende. De spørgsmål bliver til long tail søgninger på Google fra interesserede kunder. 

Sæt dig ned og skriv de første 50 spørgsmål dine kunder kunne have om dine produkter, din forretning eller købet. Det kræver, at du sætter dig i dine kunders sted, så du kunne måske få noget ud af at læse mit indlæg om en simpel teknik du kan bruge til at sætte dig i dine kunders sted.

Håber du får succes!

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger I dki på AdWords?

Hvad med negative søgeord?

Når du siger max - hvad betyder det så?

Arbejder du også med Google indholdsnetværk?

Hvad med kampagner rettet mod Google Mobile?

Ser frem til dine svar

Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Spentrup
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 20
Fra  Point Of Web Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes,

Jeg vil også anbefale at bruge Googles Display netværk. Her kan du målrette dine annoncer til brugere som besøger websites som er relevante for din branche, og du har også mulighed for at målrette annoncerne efter brugernes adfærd. Så hvis de viser en adfærd som er forenelig med de behov du kan opfylde, så bliver dine annoncer vist når brugeren befinder sig på websites indenfor Googles Display netværk.

Man vil typisk kunne øge antallet af konverteringer med 5-20% ift. det som bliver genereret via Google AdWords søgenetværk.

Men ellers vil jeg også råde dig til at gå igang med AB-tests, så du kan få flere af dine besøgende til at konvertere uden du skal bruge flere ressourcer på at skaffe mere trafik.

Mvh. Martin Meier  

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)