Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

17årig med masser lyst.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

jeg er 17 år, og har masser af lyst på at prøve at starte min egen virksomhed op. jeg aner bare ikke hvad man skal lave? eventuelt nogen som har nogle gode ideer, eller gode kontakter til leverandører. jeg tænker lidt at det skal være inden for noget salg af tøj eller andre spændende ting.

Tilmeldt 5. Jan 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Puha Sebastian,

Det er jo lidt svært for OS at fortælle hvad du skal kaste dig ud i. Men prøv skrive ned på et styk papir, hvad du kan lide lave, dine interesser, kompetencer osv. Det papirarbejde vil i hvert fald giv dig en fingerpege om hvilken retning du skal gå efter.

 

Jeg kan Muligvis sælge dine smykker send PM
Fra Horsens
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

har jeg faktisk været igennem.  jeg kan rigtig godt lide at sælge ting og markedsføre dem, derfor er det at jeg gerne vil starte egen virksomhed.

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe lidt Lakrids overskrift Wink

Det er som Trendy Smykker skriver svært, at give dig et svar på hvad du skal give dig i kast med! Hvis du selv har en ide findes der masser af Amino'er der kan hjælpe dig med leverandør osv.

Ellers findes der sider som http://www.alibaba.com/ der formidler kontakt med udenlandske leverandører.

Står du og skal bruge en ny barbermaskine? Så læs vores barbermaskine test.

Fra Horsens
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkte folk ville kigge på grund af overskriften hehe.

ved det er svært, jeg syntes jo også selv det er svært, derfor jeg spørger. men tak for  linket, vil lige kigge lidt:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tro det bedste du kan gøre her i starten er at samle en masse info her på amino. Der er masser debatter om leverandør, koncept, ide, markedsføring, webshop osv.

Du kan også finde en masse blogs med masser guides og info.. 

Så prøv at kig dig rundt og se om det ikke hjælper en smule.

Held og lykke! :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 5. Jan 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan Muligvis sælge dine smykker send PM
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej unge mand! (Burde jeg jo ikke sige, men det havde jeg sgu lige lyst til)

Interesse er vigtigt! Selv svedte jeg over at starte noget op hvor jeg ville sælge ringe. Men det havde bare ikke den der interesse i mig, at arbejde med ringe og sælge dem på en rigtig god måde.

Hvad kan du lide at lave? Når du kommer på noget eller laver noget hvor du får den der "Yes!" følelse, eller at du får fornemmelsen af at få dit 'fix' (Spille guitar, male et billede) så ved du hvad du interesserer dig for og så kan du vælge at arbejde med det selvstændigt.

Hvorfor kunne jeg ikke sælge ringe?

For det første fordi der kun var leverendører i udlandet (udenfor EU) og jeg gad simpelthen ikke løbe risikoen. For det andet kunne jeg ikke finde på noget at fylde på min webside.

Vil du sælge noget du har interesse for, har du lettere ved at skrive dine salgstekster og sælge varen på din hjemmeside.

Alt held og lykke - kan du have det fantastisk!

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Jeg vil på ingen måde tage modet fra dig, men dit spørgsmål er efterhånden en kliche som er umulig at svare på.

Du sidder selv med svaret. Hvis du virkelig brænder for tøj branchen, så brug noget tid på at undersøge mulighederne. Jeg vil gerne svare på alle de spørgsmål du skulle have til vores branche (send en PB)

Ha' en god weekend.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)