Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tjener en "opkøber" penge på?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg vil bare have en debat & lidt hygge igang her på amino. men det ville være rart med et ordenligt svar aligevel.

 

Hvad tjener én som køber restpartier & varepartier, penge på?

De køber f.eks 20.000 stk tøj, til 40.000 kroner? og hva så?

Er det hurtige penge?.

 

DBH, JD.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeppe Deele:

Hvad tjener én som køber restpartier & varepartier, penge på?

De køber f.eks 20.000 stk tøj, til 40.000 kroner? og hva så?

Er det hurtige penge?.

At sælge de 20.000 stk tøj videre til en ny, dog til en højere pris end de 40.000 kr + omkostninger. Eller på at retaile partiet.

Nogle gange ja, andre gange nej. Alt afhænger af netværk...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Jeg arbejder ikke med at opkøbe storer partier af varer, men hvis det forholder sig som du sætter det op i eksemplet her, gør jeg det fra nu af.

Jeg forstår mig dog på stordrifts fordele, og jeg tror det er det, de tjener deres penge på. hvis du køber eks. 5000 stk. kopper, som sælges til 5 kr. pr. stk. = 25.000,- der er selvfølgelig andre omkostninger ved det, men der er jo også risiko for at man ikke kan afsætte dem, og så har man jo pludselig nogle ærgelige penge stående.

Jeg tror der er penge i det hvis du finder de rette varer at købe.?

Mvh.
Alexander 

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Købe billigt og sælge dyrt

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det enkle svar er som andre siger at det handler om at sælge dyrere end man køber.

Men jeg tror at det her - ligesom i alle andre sammenhænge kan man sige - handler om at have det rigtig netværk der har den viden eller kan skabe de kontakter som man ikke selv er i stand til.

Jeg kunne jo sagtens købe 5000 kobber, men jeg ville dælme se dum ud for jeg ville ikke have nogen anelse om hvem jeg skulle henvende mig til at afsætte dem til rimelige penge.

Ligeledes handler det vel også om at have "forstand" på de varer man køber, og ikke mindst indsigt i deres markedsværdi. Ellers kan man jo hurtigt brænde fingrene...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)