Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan i gang med webshops?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle, min lille virksomhed fylder 2 år om kort tid og et af mine mål for 2012 er at komme i gang med at levere webshops. Vi lancerer snart en ny version af firmaets hjemmeside, se indtil videre her WWW.media-now.dk/wordpress, og her skal det selvfølgelig fremgå, at vi laver shops snart.
Nogle kunder vil vælge leverandører, der ikke laver andet end shops, og jeg går pt og spekulerer på, hvordan vi skal gøre det attraktivt at vælge os.
Ville det være en god idé fx at sige, at vores første 2 kunder får 30 % rabat?
Jeg er klar over, at vi selvfølgelig skal kunne vise, at vi har gjort det før, med demo løsninger eller lignende, jeg over vejer hvordan vi kommer dertil.
Men håber på lidt ideer / inspiration i mellemtiden?
Bedste hilsner Trine
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine.

Umiddelbart ser jeg en ligefrem løsning.

Sæt en demoshop (eller flere op) som i kan tilbyde jeres kunder.

Beskriv indgående hvordan i kan customize/modificere disse til kundens behov.

Forklar, og det her er det vigtige, hvad i kan gøre UDOVER en webshop for kunden. Sælger du på ét enkelt parameter (webshop udelukkende) vil du opleve at en kunde vil sammenligne jer med et hav af andre webshopudbydere. Hvorimod hvis du tilbyder webshop + fordel 1 og + fordel 2, så er valget sammenlignet med andre webshopudbydere lidt ligetil, så længe dine priser ikke er skyhøje - og så længe du kan fremvise stabilitet og professionalitet i dine løsninger.

Spørg endelig hvis jeg er uklar.

God dag

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine.

Jeg vil umiddelbart tro at det er en god idé at vise nogle sider du har lavet.

I øjeblikket sidder jeg og forøger at finde en leverandør af en webshop, og jeg vil altid gerne som kunde, se hvad de forskellige har lavet før, for at danne mig et indtryk.

Måske er det bare mig der kigger sådan på det, men jeg mener det er vigtigt at se hvad man har lavet før, og så spiller prisen selvfølgelig også en stor rolle, jeg har fundet den perfekte leverandør, faktisk igennem Amino. Jeg kan dog ikke vælge ham da jeg ikke har råd til det. Så de to ting spiller for mig en rigtig stor rolle. 

hvordan du lige kan få det viderebragt ved jeg ikke rigtig, 30% rabat ville jo ikke være dårligt.

Mvh.

Alexander 

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Hvad er for høj en pris for dig? Hvad skal du sælge?

Hvad har du råd til at betale og hvad forventer du for det beløb?

Venlig hilsen Trine

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thasje

Tak for dit gode svar. Det lyder jo rigtig fornuftigt. Hvilke shopsystemer bruger du?

Venlig hilsen Trine

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trine Uldall:

Hej Thasje

Tak for dit gode svar. Det lyder jo rigtig fornuftigt. Hvilke shopsystemer bruger du?

Venlig hilsen Trine

I de løsninger jeg har bistået er magento til de store, tunge shops - og en Wordpressopsætning til de knap så store :-)

Dette er dog et vanvittigt religiøst spørgsmål her på amino - og i øvrigt vil jeg fraråde wordpress-shops med mindre man har styr på en række ting der vedrører wordpress i sig selv :-)

mvh

thomas

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Media-now.dk - Københavns eneste socialøkonomiske grafiske bureau Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også overvejet en wordpress løsning, da vi arbejder ret meget med wp i forvejen. Og så har vi overvejet LiteCommerce, kender du det?

Jeg har næsten ingen erfaring med området, men er dette her ikke rigtigt forstået:

  1. Jeg sætter systemet op
  2. Der betales for en gateway, hvis man skal kunne bruge dankort
  3. Der søges om en indløsningsaftale hos pbs

Er det et problem, at LiteCommerce ikke er et dansk system? ( ifht Dankort fx)

Venlig hilsen Trine

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine...

Hvis jeg har forstået det rigtigt, vil du til at lave webshops for folk og er nu usikker på hvordan du henvender dig bedst til kunder og hvad du skal satse på?

Kan fortælle da jeg skulle til at starte op, var det en jungle at finde rundt i alle de udbydere!

Men reference, reference, reference...og lidt pris.. Det slog sig hos mig! Dem der havde de bedste referencer til den bedste pris, jamen det var vinderen..

Hvis man fik hjemmesiden til at præstere flot og meget let gennemskuelig, så fik de simpelthen min ordre..

Det var også vigtigt at jeg fik at vide ALLE de ting der kunne laves i det program jeg ville vælge og hvilke ting jeg fik med i tilbuddet.

Om det var 6.000 eller 10.000 var egentlig underordnet, så længe jeg bare fik et samlet pakke der ville hjælpe mig rigtig godt igang

Alt skal skæres ud i pap, hvad dit tilbud indebærer. - Her vil du også kunne få en ordre hvis det er godt.

Hjælp med andre ting via skype, eller andet.. Det giver troværdighed længere fremme i forløbet også.

Held og lykke.. : -)

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Trine Uldall:
Er det et problem, at LiteCommerce ikke er et dansk system? ( ifht Dankort fx)

Hej Trine, 

Dette har intet at sige. 

Dine handelsbetingelser skal blot være på dansk når du vil modtage Dankort (men det har ikke noget med dit shopsystem at gøre). 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)