Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"min klamme luder kæreste" Reklame stunt!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.min-luder-eks.dk/?url=be685b9dd6c2870f7fed9e822d59ddc 

Her er linket som "Sexlounge" har lagt ud på Facebook.

Linket er et reklame stunt som jeg personligt synes er genial! 

Sitet er bygget op som en sur dreng hvis eks. kæreste har været ham utro. så nu vil han have hævn og ligger biller ud på nettet af hende, jo flere links man deler jo flere billeder får man at se, der bliver forøvrigt nævnt at man også kan gå ind på "sexlounge" og se billeder af hende uden at være medlem.

Kan ikke forestille mig hvor mange besøg deres site har fået efterfølgende ! Men bare lige en "heads up" til alle jer iværksættere derude til hvordan i kan skabe omtale omkring jeres produkt på en anderledes måde!

Mvh Rasmus 

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et gammelt trick, kan jeg huske det for bum bum 3-4 år tilbage :). Dengang jeg var ung :P

Thomas

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå okay, men stadig genialt :)

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er en meget ond kampagne, da dette desværre også sker udenfor sådan sites. Men som ung gut er det super interessant, og de bliver sendt ud til alle gutterne. Har selv modtaget mange af den slags links igennem min tid som Gamer.

Dog var en af mine venner snu, for han vilel tage pis på dem. Han var igang med at udvikle en software angående noget spil halløj i hans clan. Hvor han valgt at ingravere et link til hans link, dog var det usynligt, og ingen så sitet. Dog fik han mange views, og hvis sitet finder ud af den slags, må de få lang næse.

Ideen er god, men farlig.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)