Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magnetisk El generator = ny ren energi?

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
Og ja de har fået patent på opdagelsen og de får vel ikke patent på noget der ikke virker - eller gør de?

Gider du linke til det patent? Jeg kan ikke finde det på deres side.

Youtube videoer er fakta

&feature=fvsr">

&feature=fvsr

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Stefan:
http://www.freepatentsonline.com/6630806.html
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da fest. Så nu er både Teslas Roadster og metronomer evighedsmaskiner?!?!?

Jeg kender faktisk en hel del til Teslas biler, og jeg kan garantere dig for at der er tale om en elektromotor, der kører på opladeligt batteri. Motoren kan ikke levere mere energi end den bliver fodret med. Og Tesla Motors har intet at gøre med Nikola Tesla - og Nikola Teslas opfindelser har intet at gøre med uudtømmelige energikilder. 

Og helt tilfældigvis kender jeg også til metronomer, jeg har faktisk en selv, og sjovt nok så skal den (og alle andre metronom-modeller) trækkes op. 

Så stadig, Mr. A, istedet for at du gør dig selv totalt til grin i dette seriøse forum, så synes jeg du skulle tage at bygge sådan maskine og lade os andre se en demonstration. Du er blevet tilbudt at få alle dine udgifter dækket + 10 mio. kr. af folk i tråden. - hvis det kan gøres med en diode, et par magneter og en klump elefantsnot, så synes jeg sgu bare du skal give den gas. 

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:

En elektromotor, der bruger mindre energi end den konventionelle type. Hvad har det med sagen at gøre?

Jeg har læst det, før jeg postede første gang. Derfor gentager jeg; jeg kan ikke finde noget relevant patent.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

ScandiSoftware, du og andre der kommenterer har næsten helt sikkert IKKE set den video jeg prøver at vise Jer, fordi I er forudindtaget i Jeres indstilling til problemstillingen. Hvis i havde set videoen havde i forholdt Jer til hvad I ser med egne øjne og forklaret mig ud fra dette hvorfor det ikke kan lade sig gøre at få mere energi ud ind man putter ind. Jeg vil ikke sige jeg forstår det, men det er tydeligt at et puff fra en finger og lidt magneter får hjulet til at snurre og drive en motor rundt der producerer EL til en lille lampe. Hvis du opsamler energioverskuddet burde du kunne drive en automatisk finger til at sætte den igang igen når den stopper eller sætter farten ned.

Jeg ser ikke permanente magneter som et batteri, men magneter har en retningsbestemt energi i sig, denne energi vil enten tiltrække eller frastøde andre magneter. Ved at sætte dem i en bestemt vinkel på et hjul og en modsat rettet magnet på et andet hjulkan man få dem til at frastøde hinanden med en kraft så hjulene kører rundt og driver en generator.

Prøv at forhold Jer til problematikken, istedet for at forholde Jer til hvad andre har lært Jer.

Søren jeg skrev ikke at taktslageren var en evighedsmaskine, men den mister meget lidt kraft i løbet af flere timer, dvs. ved at du sætter den igang ved hjælp af meget lidt kraft kan den arbejde i meget lang tid. Hvis man kan opsamle den kraft den bruger på at gå fra side til side i 2 timer og bruge det på at genstarte den så har man en evighedsmaskine. Den energi kan muligvis skabes vha. magneter der sidder på enden af et hjul som kører rundt når taktstaven med en magnet for enden kommer forbi.

Prøv nu lige at bruge 5min på den youtube video jeg lægger frem for Jer, Hvis i bruger 2-3 timer på at se alle videoer om emnet på youtube, så tror jeg at i ligesom mig vil se på problematikken fra en anden synsvinkel.

Kan man få patent på noget der ikke virker? Der er jo taget patent på det, det er ikke noget jeg prøver at påstå jeg opfinder, jeg er bare nysgerrig efter om det kan være sandt og om det kan afhjælpe energi behovet i verden. Patenterne i verden synes at være fordelt mellem de to firmaer nævnt i mit første indlæg, hvorfor tage patent på noget der ikke virker? Hvis det virker hvad er så årsagen til at vi ikke kender det? Mener i at en stribe firmaer fra forskellige lande har besluttet sig for at lave et scam omkring et produkt der aldrig har været solgt til menigmand og som er private selskaber uden aktier. Hvorfor skulle de lyve? Det ene af selskaberne stoppede uden grund men jeg TROR de overskred andres patenter, de blev faktisk beskyldt for scam men af folk der ikke forstod deres moneymodel som var gridsk.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
Kan man få patent på noget der ikke virker? Der er jo taget patent på det,

Jeg beder igen om et link til det omtalte patent. Det eneste patent jeg har set, er sagen uvedkommende.

Mr. A:

Prøv nu lige at bruge 5min på den youtube video jeg lægger frem for Jer, Hvis i bruger 2-3 timer på at se alle videoer om emnet på youtube, så tror jeg at i ligesom mig vil se på problematikken fra en anden synsvinkel.

Antallet af videoer gør det ikke mere sandt. Hvor mange timer kan du bruge på youtube, med videoer af rumvæsner?

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

Nej, jeg har ikke set videoen, men jeg kan stadig sige dig at energien der er brugt på at starte hjulet stadig er større end den energi den kan producere.

det samme kan siges til dit eksempel med metronomen. den kan ikke producere særlig meget energi fordi den ikke har et særligt stort moment, og din automatiske finger vil kræve mere energi end den kan producere.

Jeg har sagt det flere gange, nu prøver jeg på en anden måde:

Fysikken fortæller os at masse og energi i universet er konstant så man kan ikke skabe masse eller energi af intent. Hvor kommer den ekstra energi så fra i dimserne på youtube, hvis de producere mere energi end der er tilført?

Jeg tror ikke på de ting du har præsenteret i denne tråd, men jeg har da en lille tro (og håb) at det kan lade sig gøre. men det bliver i fremtiden når vi ved mere om kvantemekanikken.

så bliver det sikkert noget sci-fi halløj hvor den henter energi fra "sub-space" <- energien bliver ikek skabt, den bliver overført fra et andet sted. så det ville følge fysikkens love.

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Må jeg præsentere år 2012s nye rene energi! Som også er vinder af Bent Spoon Award anno 2001!

Ingen ændring sket, andet end folk der stadig hopper på limpinden!

http://en.wikipedia.org/wiki/Bent_Spoon_Award

"Maskinen" returnerer 33% af den tilførte energi, hvilket giver et energitab på 66%.

Google lidt på "lutec scam" og "lutec fraud".

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)