Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magnetisk El generator = ny ren energi?

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:

Hehe Mr A nu er jeg elektrikker og kan fortælle dig at det du søger er evighedsmaskinen hvis jeg forstår dig korrekt?

Hvis ja, jamen så kan det ikke lade sig gøre no matter what.

vh AB

Hr Elektrikker staves Elektriker Wink

Desuden skriver trådstarteren at de bliver tilørt en eller anden form for energi som deres magmagnet er forstærker

edb system

prenen

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

HHL jeg har aldrig påstået at Tesla Roadster kører på permanente magneter, men jeg så i en video at Tesla Roadsters el generator er bygget op udfra den måde som Nicola Tesla opfandt til at lave beviklinger af cobbertråd. Denne ændring skulle give en bedre energiudnyttelse. Men ja vi er da enige om at Tesla er en elbil, og nej jeg kan kun fortælle hvad jeg har set på video. Det var at tale uden om emnet så nok om det!!!

Hvorfor skulle jeg dog bygge en model når jeg allerede har vist dig en model der virker, du får den lige igen.

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=aF0JvC10edw&NR=1

Kan jeg så få de 10 mio kr. og pengene til at bygge en på forskud?Hvorfor skal jeg konfronteres med løgne, tumpen har jo aldrig ejet bare een mio.

Hans Henrik Lichtenberg du er latterlig at hænge andre ud for starte en diskussion om et emne der er uklart for de fleste.Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at dette er en ny energiform jeg sætter jo netop spørgsmålstegn ved det(?!!!) men må tilsyneladende prøve at forklare hvorfor jeg ikke er sikker! Atomkraft burde jo heller ikke være muligt i Jeres øjne hvis ikke det var bevist at man kunne få så meget energi ud af en sten.

Prøv dog at være lidt konstruktive i jeres kritik og fortæl mig hvorfor systemet i ovennævnte video ikke giver et energioverskud? Jeg er ikke selv overbevist men kan een af Jer modbevise det, så hører jeg gerne om det, for jeg kan ikke modbevise den påstand. 

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der en ting der undrer mig i forbindelse med disse magnet-motorer der genererer overskudsenergi.

En magnet indholder fra start energi, altså magneterne skal jo gøres magnetiske før de sættes i maskinen. Som jeg ser så er det jo klart at man kan måle overskudsenergi hvis man ikke tager med i beregningen, at magneten fra start indholder energi.

Har bare aldrig set dette nævnt i forbindelse med disse magnetmotorer.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

Hvorfor skulle jeg dog bygge en model når jeg allerede har vist dig en model der virker, du får den lige igen.

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=aF0JvC10edw&NR=1

Der er intet bevis der. Det er et hjul der drejer. Med de rette stempler og lejer, kan det sagtens rotere i lang tid. Men det øjeblik hjulet er sat i sving, vil det miste energi og bevægelsen vil aldrig indeholde mere energi end fra starttidspunktet af.

De eneste fuldstændige uvildige tests af lignenede modeller, siger maks 33% energiudnyttelse.  

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså. Denne her video http://www.youtube.com/watchfeature=endscreen&v=aF0JvC10edw&NR=1 viser to mand der bruger pænt meget muskelkraft på at starte en maskine, der kører i ca. tre minutter. 

Som sagt, den er tyve år gammel, dårligt optaget og det er fuldstændig uigennemskueligt hvilke ledninger der kører hvorhen. Den video er lige så lidt bevis for evighedsmaskinen, som denne video er bevis på liv på mars: 

 

Prøv at sætte dig lidt ind i fysikken i stedet for at smide om dig med Ungarske patenter fra forrige århundrede og fup-videoer fra nettet. Du kan starte her: http://en.wikipedia.org/wiki/Perpetual_motion - her vil du også se mere end 12 patenter på evighedsmaskiner, der ikke virker. Ja, der er muligt at patentere en konstruktion, der ikke virker efter hensigten. 

Jeg synes stadig, det kunne være spændende, hvis du ville tage udfordringen op og rent faktisk bygge en maskine der kan det du påstår er muligt. 

">

">

">

">

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er denne her tråd ikke snart død? VI kommer jo ikke nogen vegne. Man kan jo ikke tvinge folk til indsigt. "Nej, han kan nok bare ikke fatte det" Sidder begge lejre så og tænker - og kan det ikke bare blive ved det. Der er jo efterhånden fremlagt overbevisende materiale for både det ene og det andet alt efter hvad man vælger at tro på, så hvad debatterer vi for?

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i ikke hørt om Nikolaj Tasler. Free energi findes og ja det kan lade sig gøre at lave en free energi generator

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at komme ind i debatten - ene og alene for at høre - om der er et reelt dokumenteret tilbud på omkostninger + 10 mio for en maskine der ved f.eks. kombination af fysikkens love, vil kunne frembringe mere energi end den tilføres?

Hvor seriøst er det?

Er klar over at en sådan maskine vil være guld værd - og en bombe for de olie- og gasproducerende lande. Men jeg mener faktisk at det er muligt at kombinere visse af fysikkens love i storskala, og opleve et nulforbrug for så vidt angår tilførsel af raffineret energi - og kun ved tilførsel af periodisk naturlig energi...

Og vi snakker ikke vindmøller, bølgeenergi, mv. i de former som vi kender idag....

Hvor er pengene?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber i er klar over at det er en tråd fra 2012 i er begyndt at skrive i ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)