Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne til Dubai - har du været der?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Smile

Jeg og kæresten snakker om at tage en tur til Dubai til efteråret (ja, det er lidt tid til endnu), og jeg tænkte på om der var nogle herinde som havde noget erfaring med Dubai?

Nogle fede ting man skal se, nogle gode hoteller eller bare en fantastisk restaurant Smile Det kan endda være der er nogen der har en ferielejlighed der?

Vi overvejer at tage afsted i oktober, omkring 13. - 21., er det et dumt tidspunkt? Smile Jeg tænker mht. varme, regn, blæst eller andet jeg ikke aner en pind om Cool

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Jeg er desværre ikke den store vejr gud, men jeg har været i Dubai og hold da kæft et fedt sted, folk er rare, alle køre i flotte store hvide biler, nattelivet er fantastisk og varmen er dejlig.

Jeg har kun inde og se nogle få ting, og kan ikke huske navnet på dem, men vil du op øverest på det højeste hotel der, fik vi afvide at vi skulle bestille det nogle uger før, så ville det både være billigere og nemmere at komme til - De har nemlig en tur med elevator også trapper det sidste stykke vej og det skulle være fantastisk.

Jeg kan anbefale det MEGET, en af de bedste ferier jeg har været på !

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har hørt, at det skulle koste 100 dollars bare at komme ind i receptionen på det berømte hotel "Sejlet"

/Simon M. Nielsen
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har boet der i et år og ja det er et fedt sted! Oktober er perfekt der er vandet ca. 30 grader varmt og luften er imellem 30 og 36 grader. Jeg vil foreslå at i bor i området omkring Palm Jumeirah, Dubai Marina eller JBR Jumeirah Beach Residence. Der er masser af hoteller samt mulighed for "hotel lejligheder" i JBR. Stranden er bedst omkring JBR, og der er liv og glade dage, med shopping, fest på hotellerne etc. I skal opleve verdens højeste bygning Burj Khalifa, liggger ved siden af verdens største springvand:-) Skørt men fantastisk sted.

God ferie.

/Davion

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil råde jer til at have helt styr på lovgivningen dernede. Der er folk der er blevet smidt i fængsel for at kysse på stranden eller drikke alkohol på de forkerte steder. Husk også på at gæld og manglende betaling straffes med fængsel indtil gælden er betalt. Bare et godt råd! Mellemøsten er ikke ligefrem et lys i mørket når det gælder menneskerettigheder.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)