Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket video program kan anbefales?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer :-)

Jeg håber i alle har en god aften.

Hvilket program anbefaler i til at lave professionelle virksomhedsvideoer? Der må meget gerne være nogle standard effekter og eventuelt bare linjer der skal fyldes ud. Jeg vil på et tidspunkt gerne være i stand til at lave nogle virale reklamer der skal florere på internettet

Hvilke programmer anbefaler i at jeg køber? Eller henter et gratis preview af?

Eksempel på ovenstående program:

http://fiverr.com/mmarket

Med overskriften: I will create a professional looking design video in full HD..

På forhånd mange tak

/Hasselstrom

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder selv og leger med et program som hedder Sony Vegas. Det er et rigtigt godt program, men kan være en smule svært at finde rundt i.

Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig, for det første vil jeg anbefale dig at købe dig ud af det. Det er en lang og besværlig process at lære og lave gode film/reklamer, via et hvilket som helst program.

Som der er anbefalet af en anden bruger skulle Sony Vegas Pro være et godt program. Det er det til dels men et alternativ, som bliver brugt af alle ledende film/reklamevideo producenter er Final Cut Pro. Det fås kun til Mac computere men det er dog det absolut bedste. det skal supleres med Adobe After Effects for at lave Film/Reklamevideor som er helt i top.

Håber det kan Hjælp

-Rasmus

Fra Esbjerg
Tilmeldt 29. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Fra  justdesign.dk Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hasselstrom.

Begynder du helt fra bunden kan der være meget du skal anskaffe hvis du vil lave nogle professionelle videoer.

Sony vegas er fint til en begyndelse hvis du vil ind på det grundlæggende indenfor video redigering, men skal det være helt professionelt vil jeg gøre brug af adobe pakken og anskaffe mig Premiere Pro samt After Effects i CS4 eller nyere udgave.

Desuden skal du nok ud og have noget kamera udstyr der kan filme i 1080p, men alt det kan du jo tage senere hen ;)

Ønsker dig held og lykke med projektet!

/Rune S

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hasselstrom:

Hvilket program anbefaler i til at lave professionelle virksomhedsvideoer? Der må meget gerne være nogle standard effekter og eventuelt bare linjer der skal fyldes ud. Jeg vil på et tidspunkt gerne være i stand til at lave nogle virale reklamer der skal florere på internettet.



Det er en MEGET besværlig ting. Det er ikke bare det at åbne et program som word, men en helt industri! Virale videoer bliver oftest ikke lavet sådan bare. Det er nogle folk som filmer det helt rigtige ridspunkt med et kamera. Og ikke engang sådan en video bliver viral. Der skal også held til. !!!


Det tager år. Det tager tid.

Mht. Hvilket program du vil anbefale, så køb premierepg after effects samme. Hvis du køber det rigtige (Adobe production premium (1700 dollars) er du rigtige godt kørende da du får adobe dynamic link. Det er dog ikke noget man bare gør. De to programmer er kinesisk for folk som ikke har set dem før, derfor er sony vegas nok dit bedste bud. Dog ikke lige så prof som adobe prod. Prem. Men godt nok :) skriv endelig hvis du har yderligere spq,

Beste hilsner
Asbjørn

Ps. Det du leder efter, hvis du bare vil indsaætte tekst er skabeloner. Men en skabelon bliver IKKE (med meget store bogstaver) virale!!!!!!! Det er lidt det samme som at give en stil man har plagieret fra internettet som aflevering på uni. Nix går ikke :)
Fra København
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 46
Fra  Torben Scharling Skrevet kl. 04:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale at du skaffer en Mac, Final Cut Pro X, og Motion 5. Der er det du efterlyser i forhold til skabeloner osv. og holder du dig til dem, og holder det simpelt - så kan man godt få et forholdsvis ok resultat.

På PC siden er der selvfølgelig Adobe's Premiere Pro CS5.5 og Sony Vegas (jeg anbefaler Adobe..) men disse programmer kræver altså at du gør tingene mere eller mindre fra bunden, dvs. der skal ligges en del arbejdstimer i at lære programmet.

Men med mindre du har et naturtalent, vil jeg anbefale at få produceret videoerne af en der arbejder med det. Chancen for, at du laver en viral video er next to none. Med mindre du har et kæmpe budget, ville jeg droppe tanken om en viral video hvis jeg var dig. Ihvertfald hvis du håber på at få i ti-tusind vis af views, hvilket jo må siges at være det en viral video er.

Vær realistisk, og regn med at få nogenlunde det ud af det, som du investerer. Og her mener jeg, at det er en bedre investering at betale sig fra at få det lavet, end at lave det selv.

Alle er velkommen til at kontakte mig, for en snak om løsninger og pris på filmning og redigering af video og des lige.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det er et rigtigt godt program, men kan være en smule svært at finde rundt i.

Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 04:47
Hvor mange stjerner giver du? :

FCP er på vej ud, flere og flere skifter til Adobe Premiere Pro, og du kan faktisk købe Adobe Creative Suite 5.5 Production Premium Student and Teacher Edition for kun 2500 Kr (349€) hvis du er studerende (eller kender en ;) - Du kan vidst nok downloade 30 dage trial, men det er jo ikke meget tid til alle de forskellige funktioner.

Det fede ved CS5.5 Production er at du også får After Effects med, det er der alle effekterne sker :)

Men som andre har sagt er det ikke lige noget man gør :) Alternativt kan du starte med iMovie eller et andet gratis program, for at få en fornemmelse for hvad det hele går ud på

Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 127
Fra  Morning Train Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har tænkt sig at nævne Windows Movie Maker? ;P

Co-founder af Danmarks nye smarte SEO værktøj -> Morningscore 
Siden 2024 også nytænkende SEO kursus der vokser med raketfart 🚀 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Pinnacle Studio er et godt og simpelt program til videoredigering. Ellers er Avid Liquid oppe i den kategori, hvor det ikke bliver meget bedre, men det er til gengæld utrolig avanceret.

Mvh

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)