Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fremgangsmåde til kontakt til boligforeninger mm?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra målev
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan ville en godfremgangsmåde være at få kontakt til en andels/ejerforening med henblik på tilbud på trappevask,ejendomsservice osv..

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Undersøge om der et behov for dine ydelser
Derefter kontakt de ansvarlige med et tilbud
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er formand i en ejerforening - og jeg kan give dig et enkelt råd som omhandler hvad du IKKE skal gøre.

Du skal i hvert fald lade være med at overklistre alle døre i et givent område med tilbud - det har i hvert fald en negativ effekt hos mig.

Du skal have i tankerne at sådanne beslutninger ofte tages på generalforsamlingen, som ligger først på året. det vil måske være en god idé at tage kontakt til ejerforeningerne og spørge om du må give dem et tilbud de kan fremvise ved generalforsamlingen. 

Hvis der er en, som blot ringer mig op og spørger om jeg interesseret i trappevask - så er svaret nok nej. 

Tilbyder du istedet at sende noget materiale jeg kan medbringe til generalforsamlingen ville jeg nok være mere positivt stemt.

Held og lykke.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv et salgsbrev, der gør indtryk allerede med overskriften. Men først skal du gøre op med dig selv, hvordan du kan stå ud af mængden. Find på et attraktivt tilbud.

Måske i form af prisen? Måske i kraft af gratis arbejdskraft den første gang? Eller halv pris de første x antal gange?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Som TT teksforfatter skriver, lav et salgsbrev som fanger.
Og husk så at følg op på det. 

                      www.nygaardmultiservice.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
jonas:
Er der ikke mange ejerforeninger der vælger at selv udføre trappevask netop for at spare nogle penge.
Og kun hyre folk når det er nødvendigt feks ved el og vvs-arbejde
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det lyder meget sandsynligt. Vi har en fælles viceværtsordning, der går på tur mellem lejlighederne. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug et professionelt telemarketingbureau som PB Marketing ApS, til at booke præsentationsmøder med formanden for de enkelte andels- og ejerforeninger.

På den måde kan du komme til foreningen og måle/tælle op ifht netop at kunne give et tilbud, der kan præsenteres på general-forsamlingen.

Det er tilladt at ringe til formanden for bestyrelsen, men man skal naturligvis respektere og have i mente at formanden er en "privatperson" der måske kontaktes hjemme.

Hilsen

PB Marketing ApS

Peter Bjarnarson

www.pb-marketing.com

 

Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Privatboligen
- den direkte kontakt til andels- og ejerboligforeninger

Udsendes 6 gange årligt på 22. år til bestyrelser/formanden for mere end 6000 andelsbolig- og ejerlejlighedsforeninger i Danmark, eller sagt på en anden måde til mere end 6000 beslutningstagende bestyrelser for omkring 250.000 boliger.

Arrangør af Privatbolig Portalen

 Portalen vil være landsdækkende og målgruppen vil i løbet af det kommende halve år blive udvidet til også at omfatte parcelhusejere. 

se. www.privatboligen.dk

Mvh Mette Darling

 

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er du fra?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)