Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google ser html - Besøgende ser flash ?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Allan,

Har I overvejet oplevelsen for det stigende antal besøgende fra mobile enheder, som ikke kan vise flash?
Jeg har en kunde, som for nyligt skulle levere et større antal 3D produktbilleder til en webshop.
Deres første indskydelse var flash. Efter at have set lyset med HTML5, demonstreret på en iPad, så var flash ikke længere en løsning.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Hej Allan,

Har I overvejet oplevelsen for det stigende antal besøgende fra mobile enheder, som ikke kan vise flash?
Jeg har en kunde, som for nyligt skulle levere et større antal 3D produktbilleder til en webshop.
Deres første indskydelse var flash. Efter at have set lyset med HTML5, demonstreret på en iPad, så var flash ikke længere en løsning.

Dbh. John

Nemlig, det er jo det der er mange faldgrupper, og det vil tage noget tid at skrive om dem alle, men der er der i hvert fald endnu en faldgruppe.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Kirke Eskilstrup
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 32
Fra  i-strategi.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Et kig i glaskuglen for 2012 hedder vel:

Flash er død - længe leve HTML5! Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Takker for alle de gode vinkler i kommer med, syntes der er gode grunde til ikke at vælge flash ;)

/allan

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas T. Sloth:

Et kig i glaskuglen for 2012 hedder vel:

Flash er død - længe leve HTML5! Smile

Jeg ved ikke om Flash decideret er ude af billedet. Men det vil nok ikke blive brugt så meget som det engang gjorde.

Det er vel nok nærmere: Internet Explorer død (eller dø?) - Chrome, go on girl! ;-) 

Ej, men du har nok ret. Flash bliver nok næppe brugt, hvis HTML5 lever op til, hvad det bliver reklameret til at kunne.

Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Flash dør er måske lige i overkanen. Jeg vil dig ret i at Flash nok ikke bliver brugt så meget som animationer og smarte hjemmesider, men kunne godt forstile mig det bliver brugt mere og mere på andre fronter. Som fx på spil (læs: http://unity3d.com/), hvor det er et must have :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)