Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal en hjemmeside koste

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Vi har handlet virksomheder i mange år og vil nu til at slå os ind på webshops .

Men hvordan regner man prisen ud på en webshop så man ikke betaler mere end siden skal koste

Og det er kun siden ikke varelager og hvad der ellers hør med det er 100 % kun siden

Håber der er nogle der kan hjælpe os

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank,

Det kommer jo helt an på jeres krav til funktionalitet og sidens opbygning. 
Kan du uddybe dette, enten herinde eller via privat besked?

Så vil jeg meget gerne give en estimeret pris på hvad sådan noget ca. skal koste.

God weekend.

Emil 

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Emil

Jamen der er flere vi gerne vil købe og vi har som sådan ingen store krav til siden

Men du kan lige sende mig en mail så kan du se nogle af siderne

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra Jelling
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Lukic Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Tror ikke at der er muligt at lave en formular som kan udregne dette for dig :) 

Det er ligesom en bil. Hvis jeg siger at jeg har en peugeot til salg, og du kan købe den for 150.000, så vil du nok spørge mig hvor gammel, den bil er og hvor meget den har kørt.

Det samme med en webshop eller hjemmeside. Her skal du tage hver enkelt løsning op og vurdere hvor mange timer der er brugt på løsningen og self af hvem. Hvor godt er koden skrevet, og hvor let det er at viderebygge på koden. En shop men slam kode kan koste dig mere hvis du ønsker at videudvikle på siden, selv om den shop måske er 50% billiger som udgangspunkt. 

Måske vil det være en god idee at lave en aftale med 2-3 udvikler som kan komme med deres vurdering og så kan du finde en gennemsnits pris. Det har også noget at sige hvilken platform shoppen kører på . Hvilke moduler der er tilkøbt.

Så måske har jeg "Nej hatten" på , men jeg tror ikke at det bliver en let opgave som kan gøre meget mere simpelt. 

eks. Scannet sælger shops for 500kr pa mrd.  Men en teenager kan bygge en for 1500kr... hvilken shop er bedst ?

Anyways :) Håber du finder en løsning, ellers kan du evt. prøve at sende mig en mail på det. Jeg har arbejdet med web-udviklingen i 14 år .

Go' weekend!

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Kontakt@rygeshop.dk

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Srdjan:

Hej Frank



Tror ikke at der er muligt at lave en formular som kan udregne dette for dig :) 



Det er ligesom en bil. Hvis jeg siger at jeg har en peugeot til salg, og du kan købe den for 150.000, så vil du nok spørge mig hvor gammel, den bil er og hvor meget den har kørt.


Det samme med en webshop eller hjemmeside. Her skal du tage hver enkelt løsning op og vurdere hvor mange timer der er brugt på løsningen og self af hvem. Hvor godt er koden skrevet, og hvor let det er at viderebygge på koden. En shop men slam kode kan koste dig mere hvis du ønsker at videudvikle på siden, selv om den shop måske er 50% billiger som udgangspunkt. 


Måske vil det være en god idee at lave en aftale med 2-3 udvikler som kan komme med deres vurdering og så kan du finde en gennemsnits pris. Det har også noget at sige hvilken platform shoppen kører på . Hvilke moduler der er tilkøbt.


Så måske har jeg "Nej hatten" på , men jeg tror ikke at det bliver en let opgave som kan gøre meget mere simpelt. 


eks. Scannet sælger shops for 500kr pa mrd.  Men en teenager kan bygge en for 1500kr... hvilken shop er bedst ?


Anyways :) Håber du finder en løsning, ellers kan du evt. prøve at sende mig en mail på det. Jeg har arbejdet med web-udviklingen i 14 år .



Go' weekend!



Det har du 100 % ret i !!!!!

Men det kunne nok være en god ide at finde 2-3 som kan vurder det ... Den havde jeg ikke lige tænkt på men det var også bare hvis der var sådan en ca. Vej til hvad sådan en side skulle koste

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra Jelling
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Lukic Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank

Det er bare i orden :) Det kan være der er en eller anden her på Amino som kender den smutvej :)

Men hvis du vil så kan du altid kontakte mig via srdjan@lukic.nu , så kan vi tage en snak der.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre også siger svarer det til at spørge hvad en bil skal koste....

Det ville være meget mere konstruktivt hvis du eks sagde jeg har 10.000, 25.000 eller hvad du nu vil give og så spørge hvor meget hjemmeside man kan få for det.

Med lidt snilde kan du nok bygge en selv, og så bare betale noget månedligt hosting etc, men med lidt udvikling lidt foto/design osv ville jeg nok sige at du skal regne med omkring 20.000 for at komme igang. og så kan du altid udbygge med alt muligt senere hen. Det er ihvertfald det vi råder vores kunder til hvis de ikke har så mange penge.

S

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Den professionelle standard på Amino for en fuldt opsat Webshop er vel en 8-15k. Naturligvis kan du formentlig finde aminoer der skal bruge referencer eller studerende eller hvad ved jeg, der vil gøre det billigere, men jeg tror typisk man skal af med 10k - men så spiller det også bare.

Fra Jelling
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Lukic Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:

Den professionelle standard på Amino for en fuldt opsat Webshop er vel en 8-15k

Hvor lav en times pris kører du med? Jeg kender ikke én eneste web-bureau som kører professionelt med under 1000kr/t , så jeg tror næppe at 15 times arbejde kan levere en "professionel"" hjemmeside hvor det bare spiller. Det er måske prisen kun for selve designet.

En typisk løsning vil nok ligge omkring 30-50.000 hvis den skal laves af en alm. web-bureau. Eller kører Vejle men ekstreme priser?  Mener at jeg har læst at i Kbh , der kører man med 1800 / t .

Jeg vil godt gå med til at, hvis man vil have en standard shop, og opretter en Scannet eller DanDomain løsning, at man så kan få en professionel til at sætte siden op efter standard setup for 8-15k.  

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)