Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside tilbud

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg står og skal til at starte en hjemmeside og har på mail fået et tilbud fra 123hjemmeside.dk som lyder på 9kr/mdr de første 3 måneder og derefter 230 eller noget i den stil. jeg binder mig ikke men er der andre gode steder at starte og er der nogle der er billigere? ;) håber i kan hjælpe!

Mvh Rasmus 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså du kunne jo tage Maxiwebs tilbud om fri webhotel med 50 mb's plads. Kommer an på hvad du skal bruge det til?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal bruge den som en form for blog, der skal køre div. reklamer på selve hjemmesiden. 

ideen er at samle studerende som kan have et form for forum for hvor de kan handle billigst og få nogle gode tilbud. jeg har en facebookgruppe som har kørt i et lille stykke tid men vil gerne udvide til en hjemmesidde/blog hvor folk kan komme ind og diskutere emner. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal du få en til at lave det for dig! :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

I en sådan situation, så kan du godt finde en hjemmeside billigt, men du får også hvad du betaler for. En dårlig std hjemmeside, som ingen gider kigge på rent grafisk/design mæssigt. Hvis du lægger nogle penge efter det, får du et også et toptunet produkt som du samtidig kan markedsføre ordenligt så det er en hjemmeside der bliver set og brugt. 

Skriv en besked og måske kan vores bureau hjælpe dig.

Simon Højlund

www.creativestudio.dk

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

try --> unoeuro.com :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)