Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger et enkelt program der kan håndtere turnusplaner og udskrift af arbejdssedler.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger et program der kan håndtere uge-arbejdssedler til mine ansatte. Det skal være enkelt og gerne til en rimelig pris.

Det behøver ikke være et modul til et regnskabsprogram.

Det skal kunne håndtere turnusplaner på følgende måde:

Jeg har behov for et program hvor jeg kan oprette arbejdsopgaver og knytte dem til de forskellige kunder vi har, og oprette ugedage og evtentuelt tidspunkter for udførelsen af opgaverne, eksempeltvis hver mandag/hver 2. mandag/første mandag hver måned/første mandag hver anden måned/første mandag hver 3. måned/første mandag hver 6. måned. Og på en måde så programmet fremad automatisk gentager det interval arbejdsopgaverne oprettes med. Kan man endvidere finde et program der giver mulighed for at udskrive faktura ud fra de oprettede turnusplaner/arbejdssedler så er min lykke gjort, Hilsen Thomas 

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du forestille dig en kombination af Excel og Outlook/kalender? Vi VBA kunne det nok lade sig gøre..

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Det kan da godt blive en løsning, jeg er ikke helt "skarp" i VBA men det kan jeg blive :-)

Mener du at det er oplagt, og lige til at bruge for mig?, eller vil det kræve noget opsætning?, og hvor kan jeg få hjælp til dette?

Vi bruger excel skemaer med turnusplaner idag, og derfor kunne vejen til at opnå mulighed for ugearbejdssedler via VBA, trukket fra informationer i vores excel ark måske ligge lige for?

Hilsen Thomas

 

 

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Vedr. VBA - så prøv at se www.supertekst-it.dk

VBA kan du i givet fald få hjælp til. Du er velkommen til at beskrive dit "ønskesystem" og sende det til mig.

Mvh
Peter Braagaard

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Mit "ønskesystem" er at finde på http://www.vipilon.dk/?page_id=81 "Arbejdsseddel program" prisen er meget fornuftig, blot kr. 375,-

Men i dette program kan ydelser til udførsel kun oprettes med et fast antal dage i interval. Vi har brug for at kunne oprette ydelser til udførsel: F.eks. den 1. /2. /3. /4. tirsdag eller sidste torsdag hver mdr./hver 2. mdr./hver 3. mdr./ hver 6 mdr. 

Hilsen Thomas

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Merete,

Jeg var forbi tamigo.dk, det er ikke helt hvad jeg søger, men tak for dit forslag :-)

Hilsen Thomas

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)