Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sagfører / jurist søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg er ny på dette forum, og ved at starte egen virksomhed for første gang.

 

Jeg har i den forbindelse behov for at komme i kontakt med en jurist eller sagfører der kan vejlede mig omkring juraen forbundet med internationalt online salg af serviceydelser (specifikke events).

 

Eftersom ydelsen udføres i tredjelande (kunderne uanset om de er fra DK, USA, eller UK, skal rejse oversøisk for at deltage i disse event), ville det være godt hvis juristen udover internet jura, også har kendskab til både dansk og international rejsejura, herunder obligatoriske eller frivillige garantiordninger i forskellige lande.

 

Jeg håber at der er nogen her, som kender nogen, som evt. kunne hjælpe mig....

 

På forhånd tak.

 

Med venlig hilsen,

 

John  

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes, du skal kontakte www.cphlawfirm.com
. Karsten, som er medejer, er også Aminodebattør. Og begge partnerne i firmaet er ret internationalt orienteret.
Tilmeldt 4. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anette,

 

Mange tak for henvisningen. Den vil jeg kigge nærmere på.

 

Jeg fik i øvrigt også set på din hjemmeside, og kunne konstatere at du tilbyder noget som jeg meget snart får brug for. Jeg overvejer at basere min forretning på e-comonic, og kunne i den forbindelse godt bruge noget hjælp i form af opsætning og træning (vil vælge e-conomic fremfor SummaSummarum fordi det er web baseret, kan køre flere regnskaber, og giver adgang til flere brugere).

 

Jeg vender tilbage til dig når jeg er kommet lidt videre med min plan.... om en lille måneds tid.

 

Vi høres.

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John,

Det mener jeg nok vi kan finde ud af, du er velkommen til at ringe eller maile.

mvh Jon Stefansson, jst@lett.dk

Jon, jst@lett.dk, tlf 82282032
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)