Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi kan ikke få en kvittering fra en person der har udført en service hvad gør vi?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har her i weekenden holdt et arrangement på et diskotek for åbningen af vores nye koncept. Og har i den forbindelse hyret en stripper. 

Fint nok showet blev udført osv. og vi betalte, og krævede en kvittering hvilket jeg fik afvide at hun ikke lige kunne give, men at jeg skulle kontakte bureauet som hun er booket igennem.

Det har jeg så gjort og fået af vide at det er hende selv der skal udstede det, da det kører direkte igennem hende. Nu står jeg med et telefonnummer og et navn på hende (fundet på krak)  

Som bureauet sagde, så er det genealt betaling under bordet.

Hvad kan jeg gøre?

Vi har betalt 2300 kr. hvilket er mange penge for vores nystartede virksomhed, og hvis det ikke engang kan trækkes fra er det jo endnu dyrere for os.

Kan jeg anmelde hende til skat eller på anden måde gøre noget?, synes ikke det kan være rimeligt at hun skal slippe afsted med at røvrende en på den måde.

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i betalt via bankoverførsel eller kontant?

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark Jensen:

Hvad kan jeg gøre?

Send en mail til bureauet hvor du ber om at få tilsendt kvittering og sæt skat@skat.dk på som cc.  så vil jeg væde på at der dukker en kvittering op hurtigere end trunten kunne smide tøjet Wink

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jub:

Har i betalt via bankoverførsel eller kontant?

Betalt kontant.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

David Brodin Larsen:

Mark Jensen:

Hvad kan jeg gøre?

Send en mail til bureauet hvor du ber om at få tildsendt kvittering og sæt skat@skat.dk på som cc.  så vil jeg væde på at der dukker en kvittering op hurtigere end trunten kunne smide tøjet Wink

Jamen desværre som vi fik afvide fra Bureauet, var det stripperen selv der stod for det, og ikke bureauet de stod blot for bookingen og videreformidlingen.  Derfor tror jeg desværre ikke det kan hjælpe :(

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan det skade at prøve? : -)

Men så er den jo bare ikke længere end at momsen ikke kan trækkes fra.. Det jo så bare sur røv og lidt lærepenge.. Til gengæld håber jeg at i fik noget for pengene!!

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv da at få fat i Mikael herinde han må kende mange i branchen.

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting er hvad folk svare/siger i en telefon, noget helt andet når det er skriftligt og derfor kan dokumenteres..... det er trods alt bureauet du har lavet en aftale med (og derfor er din kotraktspartner)  Og om ikke andet så vil de nok prikke truntedyret på skulderen og fortælle hende at det nok var smartest at få sendt en kvittering i en fart.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fået flg. svar fra ham i bureauet.

Der er intet at komme efter.. Da det er normalt i deres fag.. Såfremt det skulle være på papir ville prisen være over dobbelt så dyr..

Jeg synes virkelig det er at gå over stregen, og er mest af alt fristet til bare at anmelde det til skat.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Der er intet at komme efter.. Da det er normalt i deres fag.. Såfremt det skulle være på papir ville prisen være over dobbelt så dyr..

Jeg synes virkelig det er at gå over stregen, og er mest af alt fristet til bare at anmelde det til skat

Ring til Skat i morgen.. De elsker at få sådanne henvendelser. "normalt i faget" - kors mand... der skal vist statueres et eksempel.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)