Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med et godt firmanavn og få 20% rabat på din næste ferie som tak!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er helt enig i, at travelmoore.dk er et fantastisk navn - men er det ikke et problem, at domænet travelmore.dk er optaget?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange gode forslag!

For at tage dem fra en ende af

Moorevacation -  lyder lidt i mine øre som rejsebureau, og vi har KUN ferielejlighederne (men samarbejder med en række rejsebureauer, men de har eget forhandlerlogin, og sælger pakken i deres navn)

Mooreholiday - Indtil videre min favorit

Seemoore - god, men den rammer mig ikke

Relaxmoore - igen god, men den der vælger en ferie i f.eks. Bucharest går ikk efter at slappe af, tværtimod.. Så synes den begrænser os lidt

travelmoore / mooretravel - lyder lidt i mine øre som rejsebureau, og vi har KUN ferielejlighederne (men samarbejder med en række rejsebureauer, men de har eget forhandlerlogin, og sælger pakken i deres navn)

discovermoore - igen samme svar som relaxmoore.. den begrænser lidt på at det er "udflugt"/oplevelses agtigt

mooreaway - not bad, men kan stadig bedre li mooreholiday

moorefamily - begrænser lidt at det kun er familieferier

moorejoy - rammer mig ikke

moore4joy - .-.

moore4you - .-.

Hvad siger i? Er Mooreholiday det rette?

Navnet bliver selvfølgelig købt som både .com og .dk og med både more og moore 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mooreholiday er et fint navn, det klinger godt og er nemt at huske samt at udtale, desuden kan det nemt indtastes igen når man har hørt eller set det 1 gang et sted.

Om folk får tastet Moore rigtig ind, tja, syntes det hænger meget godt ved og ser det ikke som et problem med oo

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

det blev Mooreholiday.

Mange tak for hjælpen alle sammen. Der bliver smidt en bonuskode herinde med 20% rabat til alle Aminobrugere som tak for hjælpen, når det hele er oppe at køre.

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael!

 

Tillykke med at du har fundet dit navn :-)

Men burde du ikke bruge lidt mere end 2 timer på at finde navnet. Jeg siger det kun fordi, jeg personligt, synes at navnet rammer forbi dit segment, som altså er ferieLEJLIGHEDERNE!

Der er selvfølgelig nogle kreative begrænsninger, når du absolut skal have dit navn med i firmanavnet.

Men kalder du firmaet noget i stil med MOoRE-sun-appartments.com eller noget i den stil, så får du kombineret alle dine budskaber i navnet og kunden er ikke i tvivl om hvad du handler med.

Bare mit konstruktive input :-)

Held og lykke med det.

Dbh

Mads

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Michel Moore:

det blev Mooreholiday.

Mange tak for hjælpen alle sammen. Der bliver smidt en bonuskode herinde med 20% rabat til alle Aminobrugere som tak for hjælpen, når det hele er oppe at køre.

Nu skriver du godt nok at du har besluttet dig, men et navn som jeg rigtig godt kan lide og som jeg tro at vil ramme bedre, nu hvor det mest er ferieboliger og sommerhuse du lejer ud.

Så vil mene at navnet: Mooresummer.dk eller Mooresommer.dk (afhængig af om du vil blande dansk og engelsk eller holde dig til et sprog).

Men hvis du er fast besluttet på det andet, så tillykke med det :)

Med venlig hilsen
Danny 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg syntes du skal holde fast i det navn, der vil altid være en masse der mener noget andet, men jeg tror man ved når man har fundet navnet så er man ikke i tvivl, og jo du kan finde andre navne jo længere tid du venter og hører flere forslag, det er ikke sikkert din virksomhed bliver bedre af det, da man godt kan opnå samme succes med flere forskellige indgangsvinkler :-)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mooreyou.dk - at forkæle sig selv med en ferie :-)
Mooresun
Shinemoore
Mooreenjoy

Er ikke så skarp til det med navne, men ville da lige smide et eksempel :-)

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Side 2 ud af 3 (25 indlæg)