Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med et godt firmanavn og få 20% rabat på din næste ferie som tak!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er helt enig i, at travelmoore.dk er et fantastisk navn - men er det ikke et problem, at domænet travelmore.dk er optaget?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange gode forslag!

For at tage dem fra en ende af

Moorevacation -  lyder lidt i mine øre som rejsebureau, og vi har KUN ferielejlighederne (men samarbejder med en række rejsebureauer, men de har eget forhandlerlogin, og sælger pakken i deres navn)

Mooreholiday - Indtil videre min favorit

Seemoore - god, men den rammer mig ikke

Relaxmoore - igen god, men den der vælger en ferie i f.eks. Bucharest går ikk efter at slappe af, tværtimod.. Så synes den begrænser os lidt

travelmoore / mooretravel - lyder lidt i mine øre som rejsebureau, og vi har KUN ferielejlighederne (men samarbejder med en række rejsebureauer, men de har eget forhandlerlogin, og sælger pakken i deres navn)

discovermoore - igen samme svar som relaxmoore.. den begrænser lidt på at det er "udflugt"/oplevelses agtigt

mooreaway - not bad, men kan stadig bedre li mooreholiday

moorefamily - begrænser lidt at det kun er familieferier

moorejoy - rammer mig ikke

moore4joy - .-.

moore4you - .-.

Hvad siger i? Er Mooreholiday det rette?

Navnet bliver selvfølgelig købt som både .com og .dk og med både more og moore 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :