Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger stadig testere til vores nye site.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Venter til det virker på iPhone og i får udlandske netværk med.

Mvh
Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Kontakter dig nu :)

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Hvilke lande tænker du på ?.

Og skal nok holde dig opdateret når vi launcher iPhone adgangen :)

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da et genialt koncept! Der er sgu da ikke noget værre end at skal logge ind 13 forskellige steder om dagen for at tælle de få håndører der ruller ind på kontoen.

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemlig liiige derfor at vi syntes det ville være grådigt at kun lave det til os selv.

Så nu deler vi det med alle, dog for en pris, fordi vi også har omkostninger :).

Men alle som hjælper os med at teste, får 6 måneder gratis af os :)

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Det er da en genial ting...  jeg havde håbet, at du vil få en del flere Yes´er herinde. De fleste jeg kender bruge 80% af tiden på checke stats og 20% af tiden på at tjene penge, så din software vil formentlig hjælpe dem en del...

Jeg har set tilsvarende software i USA tidligere og de har haft enorm succes. http://www.statsremote.com/ er nok den mest kendte og udbredte.

Du må MEGET gerne integrere www.TradeTracker.com/dk i din software. Vi er i 12 lande nu og åbner snart 4 nye spændende, store lande.

På forhånd tak!
Robin

 

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robin,

ja det havde vi faktisk også, men efter 2 forsøg med at prøve at skaffe testers fik vi ikke helt nok. Men alligevel nok til at vi testede det grundigt, så vi takker dem som skrev.

Tjekkede kun det Danske marked i starten, da det er her vi starter op, men vores ide er klart at udvikle til resten af skandinavien og nu vores nye "hjemland" Spanien.

Jeg skriver mig op imorgen, og sender informationerne til vores programmør, så skulle i være klar til launch hos os. Okay lyder cool, hvilke lande? Og har i daglig omsætningsmodul?.

Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

På jeres site står der 14 dage gratis og her tilbyder du 6 måneder? Hvad skal jeg forholde mig til?

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Vi tilbyder ingen steder at du får 14 dage gratis, derimod 7 dage :).

Og her tilbyder vi 6 måneder mod at folk havde hjulpet med at teste systemet som en bonus :).

Hvis du ser 14 dage, må du godt lige fortælle mig hvor så det kan blive rettet?

Dennis

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Så runder vi test indlægget af her ved at sige at vi snarest launcher vores side, og takker for den interesse som der nu engang kom :).

Hvis i kontakter mig privat, kan vi nok godt finde en god løsning i forhold til abonnementer selvom vi dog starter med 40-60% off :).

Hav en forsat god dag!

Dennis Pedersen

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)