Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Back Up af server

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan laver man back up af en server med indhold hos Hetzner. Jeg overvejer at leje en Root Server X2?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg sikker på de kan svare meget bedre på, har du prøvet at sende dem en e-mail?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja de siger at man skal klare det selv. Det har jeg så spurt til hvordan, men så siger de bare at man skal back den up selv eller leje en ekstra. Det kan da ikke være rigtigt.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Per ChantBou:

Ja de siger at man skal klare det selv. Det har jeg så spurt til hvordan, men så siger de bare at man skal back den up selv eller leje en ekstra. Det kan da ikke være rigtigt.

Det kan det sagtens, det er ikke et webhotel du køber men en server. Når du køber/lejer en server skal du selv stå for at administrere den, sætte systemer op (heriblandt backup) osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er så også fint nok. Men det efterlader så stadig spørgmålet hvordan det gøres og det ved jeg ikke. Jeg har plesk30 sat på.

Jeg vil meget gerne høre fra personer som ved hvordan man gør det eller kan hjælpe.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt kan man købe sig til backup hos serverudbydere. Du kan også vælge bare at tage nogle af de mange backup udbydere.

Ved ikke hvordan de har svaret dig, men de kunne da godt have gjort dig opmærksom på det eller hinte til dig hvor du skal købe det henne.

Hilsen

Markus

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på hvad du ønsker at opnå. Hvis du blot vil have en kopi af din data et andet sted kan du klare dette rimeligt simpelt via noget databasedump + rsync, evt upload til Amazon S3.

Hvis du ønsker et redundant setup hvor dit produktionsmiljø er spredt over flere servere (og dermed kan tåle at nogle af disse fejler) så er det straks et stører setup.

For at nogen kan hjælpe dig bliver du nødt til at skrive mere om dit setup samt klargøre hvor stor erfaring du selv har med serveradministration.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har stort set ingen erfaring og ja jeg ønsker blot kopi af mine data og at den opdatering sker løbende således at går serveren ned hos Hetzner, så er det en formsag at sætte websitet op igen.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvis du ingen erfaring har vil jeg råde dig til at få en til at lave det for dig eller finde en host der gør det automatisk.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Må give niklas ret, hvis du ikke ved hvordan du backer up ville det måske være passende med en managed server. Der får du den hjælp du skal bruge.

Eller måske kan du finde nogen her på amino der sætter det op for dig for en skilling.

God vind...

Hilsen

Markus

 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)