Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stabilt, lynhurtigt webhotel

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har tidligere spurgt, men blev ikke rigtig klogere, så jeg prøver lige igen.

Er der nogle der kan anbefale et stabilt, lynhurtigt webhotel. Vi har ikke voldsomt mange besøgende, men når kunden er der så er det SÅ vigtigt at det bare kører først og fremmest stabilt, men også lynhurtigt (der er mange billeder).

Jeg vil gerne høre fra nogle der har erfaring, med et webhotel, som de selv oplever kører hurtigt og stabilt. Venligst ikke anbefal 10 kroners hoteller og deslige, dem er jeg for længst færdige med. De kan vise sig at køre godt, men kun indtil den dag serveren er oversolgt, eller en af de andre sider laver rav i den.

Eneste krav til prisen er at den ikke må være urealistisk lav, der skal være plads til fantastisk support, når det en sjælden gang går ned. (og det gør det jo)

Mvh. Charlotte

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis siden loader langsom grundet for mange billedere, vil du nok få det samme resultet lige meget om du er på et delt webhotel eller den nyeste super server. Hvis problemmet er at der er mange billedere som tager lang tid om at loade så handler det om at optimere billederne således at man ikke skal hente så meget data. 

Det handler nok mere om en masse data skal loades og hvis clienten ikke har en lynhurtigt internet forbindelse kan det jo tage tid.

Selvfølgelig hvis det ikke kun er billederne der loader langsomt men hele siden i sig selv så er det jo en anden sag.

Hvis det er din side i din signatur som du snakker om så loader den helt fint her, også billederne. Jeg sidder så også på en 400+ mbit universitets forbindelse lige pt. Resultatet vil sikkert variere meget efter hvor hurtigt din forbindelse er især fordi der er tale om at loade meget data i form af billeder.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vellinge (Sweden)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Firstcom A/s Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes flere test sider hvor du kan teste loadtime og se om det er for store billeder eller sløv server. Husker desværre ikke hvad de hedder lige nu men mr. Google hjælper dig nok her.

Kent Ellegaard / kitesport.nu
Har Danmarks bedste Kite udstyr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg har gode erfaringer med www.meebox.net de har indtil ikke været nede og svare hurtigt tilbage på support og det er yderste få webhoteller per server og prisen er okay ikke det dyreste men kvalitet er der

Tror allerede den køre på meebox, i hvert fald siden i signaturen af trådstarter :)

Angående det Kent siger så kan du prøve tools.pingdom.com :)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tak for svarene.

Siden er skam lynhurtig det meste af tiden hvor den er nu, og godt nok er der mange billeder, men ikke flere end at de kan hentes hurtigt på de fleste normale forbindelser.

Det er ikke generelt at den er langsom - tværtimod kører siden super hurtigt det meste af tiden. Så det jeg spørger om, er blot om i kender nogle der kan hoste siden stabilt og gerne med samme hastighed som den kører nu - tror ikke det kan gøres hurtigere når det ellers kører.

Mvh. Charlotte

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du problemmer med nede-tider eller at den bare noglegange loader langsomt?

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Divadore.dk - Gallakjoler & Festkjoler Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det er nu ikke fordi jeg vil hænge nogle ud. Så jeg vi hellere bare høre om jeres erfaringer med webhoteller, end at diskutere mit nuværende webhotel.

Meebox er nævnt - tak.

Andre der kan anbefales?

Mvh. Charlotte

Sælger gallakjoler, festkjoler og selskabskjoler online samt butik i Randers.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil til enhver tid anbefale Unoeros webhotel til formålet! Har brugt dem længe... god service, stabilt og kører fantastisk!! 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt i orden :) Du er jo velkommen til at kigge på os, linket er i min signatur, men min holdning om vores service er selvfølgelig ikke neutral så vil ikke sige mere her.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)