Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Webreg!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 12
Fra  iMedic.dk ApS Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg sidder og skal indberette selskabsblanket mv. og det er som om det er HELT umuligt bare at få fat i den eller at få lov til at indberette via webreg.

Bliver bare sendt over på den her side http://www.webreg-portal.dk/home.asp?ContentID=160

Er det mig den er helt gal med eller hvordan?

Det plejer at være rimelig ligetil men har bakset ret lang tid med det nu og det fungerer ikke.

Og en anden ting - hvis man skal opstarte et nyt selskab via webreg, med nemID, så kræver de en medarbejder signatur, og ikke ens private nemID, men man kan ikke få en medarbejdersignatur uden først at have oprettet CVRnummeret, og det kan du ikke oprette uden at have medarbejdersignaturet. Så det vil sige at det faktisk er umuligt at oprette selskabet efter mit hovede??

Synes det er noget rod med deres nye digitale systemer, de virker åbenbart ikke efter hensigten... suk.

 

Håber der er nogen derude der kan besvare min frustration. :)

 Det skal også lige tilføjes at det er vores smba der skal stiftes - vi har afholdt generalforsamling, oprettet stiftelsesdokumenter samt vedtægter.

Men kan altså ikke finde hoved eller hale i det!

Hilsen

Alex Ladime

Geoplex Consult s.m.b.a (under opstart)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er det da en logisk forklaring på.

Du kan ikke oprette SMBA via webreg.

Du kan lave den store startblanket på virk.dk vedhæfte vedtægter mv., og så sende det online.

 

MvH

Peter

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 12
Fra  iMedic.dk ApS Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Tusind tak for dit svar :)

 

Men hvad mener du med den store startblanket? Den eneste jeg har kunnet finde derinde er den aldmindelige startblanket. :(

Eller kan jeg ikke også bare udfylde en aldmindelig startblanket og så sende den ind via post med vedtægter osv?

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 12
Fra  iMedic.dk ApS Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ja..det er selskabsblanketten, idet du jo stifter et SMBA.

 

MvH

Peter

Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter revisor.Hvis man opretter et smba ,kan gamle kreditorer så gør krav eller udlæg i værdierne i det smba som man  nu har oprettet .I et aps kan gamle kreditorer jo ikke gøre udlæg i værdierne ,kun det du personligt ejer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)