Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stjæle et godt navn ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det tid til en lille afstemning, en ven og jeg har haft en diskussion, og vi vil gerne afgøre vores diskussion med hjælp af jeres stemme.

Person A har en ide til et projekt, men har ikke fundet det rigtige navn.

Person B skriver så på et forum(feks her) om at han vil åbne en hjemmeside. Person B skriver også det navn han havde tænkt sig.

Person A synes det er et mega fedt navn, og da person B har valgt ikke at ville reg. sit domænenavn, gør person A det.

Person A og B kender ikke hinanden.

Er det i orden Ja/Nej (evt med en begrundelse)

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

VDLgroup :

Så det tid til en lille afstemning, en ven og jeg har haft en diskussion, og vi vil gerne afgøre vores diskussion med hjælp af jeres stemme.

Person A har en ide til et projekt, men har ikke fundet det rigtige navn.

Person B skriver så på et forum(feks her) om at han vil åbne en hjemmeside. Person B skriver også det navn han havde tænkt sig.

Person A synes det er et mega fedt navn, og da person B har valgt ikke at ville reg. sit domænenavn, gør person A det.

Person A og B kender ikke hinanden.

Er det i orden Ja/Nej (evt med en begrundelse)

Ja, det er i orden. 

Også selvom de kender hinanden

Det er først-mølle-princippet, og der er ingen problemer så længde du ikke krænker noget varemærke, firmanavn etc. 

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja er man i tvivl, burde man jo selv købe navnet (domæne 45,-) ellers er det vil bare ærgeligt 

Som nævnt først til mølle, så længe der ikke er varemærke eller andre rettigheder der bliver brudt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Velkommen til den virkelige verden person B. Etik eller ej så har person b selv anbragt sig i en dårlig situation.

/Henrik

Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jub:

VDLgroup :

Så det tid til en lille afstemning, en ven og jeg har haft en diskussion, og vi vil gerne afgøre vores diskussion med hjælp af jeres stemme.

Person A har en ide til et projekt, men har ikke fundet det rigtige navn.

Person B skriver så på et forum(feks her) om at han vil åbne en hjemmeside. Person B skriver også det navn han havde tænkt sig.

Person A synes det er et mega fedt navn, og da person B har valgt ikke at ville reg. sit domænenavn, gør person A det.

Person A og B kender ikke hinanden.

Er det i orden Ja/Nej (evt med en begrundelse)

Ja, det er i orden. 

Også selvom de kender hinanden

Det er først-mølle-princippet, og der er ingen problemer så længde du ikke krænker noget varemærke, firmanavn etc. 

Det eneste problem er vel ens egne moralske skrupler over at stjæle en andens navn og idé Smile

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Borg:
Det eneste problem er vel ens egne moralske skrupler over at stjæle en andens navn og idé Smile

De findes som regel ikke når det handler om penge Stick out tongue

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for nogle rigtig fine svar ;=)

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror nu alligevel at jeg vil blive lidt ked af det hvis jeg har loddet en ide, og luftet navnet, og jeg så pludseligt så en anden rende med  det. Jeg er helt på det rene med at person b kunne have registreret navnet, men jeg ville sku ikke snuppe et navn jeg havde læst et sted som her, før jeg var sikker på at gutten ikke selv ville bruge det... Men sådan er vi jo så forskellige...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)