Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker hjælp til htaccess

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså alt hvad jeg skriver, tror og tænker er formet af, at jeg er ny i faget, så der kan nemt blande sig noget vrøvl ind i det. Det at jeg er ny og suger til mig som en svamp, gør også at jeg ikke kan danne mig mine egne tanker, men suger til mig, hvad jeg ser hos hvad jeg i dette øjeblik anser for troværdige kilder.

Det seneste sted jeg har læst er her, og det føles for mig som om det er en mand, der kan sit kram. Om ikke andet kan han skaffe sig selv i toppen på google.

http://www.henrik-bondtofte.dk/soegemaskineoptimering-af-joomla-cms  er på mode her, lige nu.

Det har indtil nu skiftet noget med hvilken gulerod jeg er rendt efter, og jeg håber at jeg får så megen erfaring og viden, at jeg kan begynde at danne mine egne meninger.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er en fin lille liste du henviser til, men umiddelbart kradser Henrik kun toppen af hvad man skal ændre i Joomlaen før du blandt andet slipper for duplikeret indhold.

Jeg beskæftiger mig selv med meget store og komplekse Joomla-sites, hvor SH404SEF er helt uundværligt. Men hvis du følger Henrik Bondtoftes liste, så er du i hvert fald godt på vej.


// Peter 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over at jeg ikke selv er for spids til det her, får jeg mere og mere fornemmelsen af, at det måske er usmart af mig at klamre mig til at have min side liggende på en gammel vens server.

Jeg kan uploade alt hvad jeg vil, når jeg vil - og jeg kan ringe til ham når det passer mig. Han er jordens sødeste kammerat.

Det er så trygt og godt at være der, men ??

Jeg kan jo ikke gøre en disse af de ting der skal laves ved indmaden på siden.  Der skal rettes en masse i titler o.s.v. det kan jeg gøre uanset, og jeg skal nok få has på den opgave, men kan jeg leve med at jeg ikke har adgang til det indvortes?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)