Det kommer vel ogsaa an paa opgavens art, hvis man skal komme med forslag. Nogen er gode til moedebooking andre til store markedsanalyser igen andre til direkte salg. Vil man benytte et stort callcenter eller et mindre, saa har man allerede sat nogel kriterier, der goer det nemmere med forslag
Hos Avita ApS. Har vi arbejdet med vores ældste kunde i nu 11 år. Vi har 75 konsulenter + supervisorer, salgschefer osv. Vi har særligt udmærket os indenfor privatsalg, men laver også markeds analyser. Alt afhængigt af hvad du skal bruge kan du sende mig en mail på rasmus@avita.dk.
Ring til de forskellige callcentre og mødebooknings virksomheder. Snak med dem, lyt til dem om det er en virksomhed du vil have til at representere din virksomhed. Noget som jeg bider mærke i e baggrunds-støj og jeg har arbejdet hos callcentre hvor folk har påtalt at det larmer i baggrunden.
Du kan også sende en PB på en konkret udfordring eller opgave, så skal jeg vende tilbage med et tilbud til dig. Vi er specialister i mødebooking b2b, men tilbyder næsten alle former for telemarketing både mod erhverv- og privatmarkedet.