Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikeldatabse får ren kopi artikel !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har lige fået oprettet en artikeldatabase og den bliver dagligt tjekket for artikler og om disse artikler ligger andre steder på nettet.

Jeg har så idag opdaget der har lagten 95% ren kopi "stjålet" fra et andet firmas hjemmeside, hvordan skal jeg takle det i fremtiden ?

Jeg har i betingelser skrvet alle artikler skal være unikke, så har jeg vil retten til bare at slette disse artikler uden varsel til forfatteren ?

Denne gang har jeg ihvertifald slettet den uden varsel, da jeg ser det som tyveri fra en anden virksomhed og jeg gerne vil beskytte de virksomheder der benytter min artikeldatabase og de får noget unikt indhold sammen med deres eget

Kom med jeres mening

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du skal blot slette artikler af den art

Billige seo pakker

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan uden videre slette de artikler der ikke lever op til de krav du stiller, også uden varsel til "forfatteren".

Jeg ville nok skrive til forfatteren efterfølgende og gøre opmærksom på at artiklen er blevet slettet, for at undgå at denne fortsætter med at sende artikler du skal bruge tid på at slette igen.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Netinvestor

Ja det er da en mulighed, jeg tænker bare om disse forfattere overhovedet bruger tid på at sætte flere artikler ind ? jeg tænker tager man andres materiale og genbruger så er det dovnskab, så hvorfor komme igen og sætte endnu en kopi på siden.

Men ja disse forfattere skal nok bare blokeres efter sådan forsøg

Mange tak :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)