Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram til MAC

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med, hvad der er bedst, hvad jeres erfaringer er.

Bo

www.margretenborg.dk Rengøring Vejle - Rengøring Kolding - Rengøring Fredericia - Rengøring Horsens

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har endnu ikke fundet et brugbart desktop-program til Mac.

Men bruger BillysBilling.dk, og det er et super godt online-værktøj, der også er til at betale.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Har du flere krav til dit regnskabsprogram, end at det skal fungere på mac? Hvad regner du med at skulle bruge det til?

Hvis du vælger en online løsning, burde der være færre problemer i forhold til at bruge det på mac - alt det der med styresystemer og kompatibilitet osv Smile

Men hvis du kan specificere lidt mere, hvad dine specifikke behov er i forhold til et regnskabsprogram, så er det lidt nemmere at guide dig på vej.

Mange hilsener

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser int ud....

Men vil hellere have en ikke hosted løsning

Bo

www.margretenborg.dk Rengøring Vejle - Rengøring Kolding - Rengøring Fredericia - Rengøring Horsens

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Sisse Hansen:

Hej Bo

Har du flere krav til dit regnskabsprogram, end at det skal fungere på mac? Hvad regner du med at skulle bruge det til?

Hvis du vælger en online løsning, burde der være færre problemer i forhold til at bruge det på mac - alt det der med styresystemer og kompatibilitet osv Smile

Men hvis du kan specificere lidt mere, hvad dine specifikke behov er i forhold til et regnskabsprogram, så er det lidt nemmere at guide dig på vej.

Mange hilsener

Hej Sisse

Jeg skal "bare" bruge det som et helt plan regnskabsprogram

Til faktura og moms - intet andet.

Så vist jeg ved - kan jeres løsning ikke udskrive faktura hvis man kører mac er korrekt ?

Bo

www.margretenborg.dk Rengøring Vejle - Rengøring Kolding - Rengøring Fredericia - Rengøring Horsens

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Bo

Du kan sagtens udskrive fakturaer fra e-conomic, når du kører mac. Flere af mine kolleger gør det uden problemer Smile Det eneste, du skal bruge, er en PDF-reader a la Adobe. Jeg er lidt nysgerrig - har du læst eller fået at vide, at man ikke kan udskrive faktura fra e-conomic, hvis du arbejder på mac?

Du kan prøve programmet gratis i 14 dage, hvis du har lyst. Så kan du se, om det er noget, der passer dig.

God weekend!

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Sisse Hansen:

Hej igen Bo

Du kan sagtens udskrive fakturaer fra e-conomic, når du kører mac. Flere af mine kolleger gør det uden problemer Smile Det eneste, du skal bruge, er en PDF-reader a la Adobe. Jeg er lidt nysgerrig - har du læst eller fået at vide, at man ikke kan udskrive faktura fra e-conomic, hvis du arbejder på mac?

Du kan prøve programmet gratis i 14 dage, hvis du har lyst. Så kan du se, om det er noget, der passer dig.

God weekend!

En af dine "kollegaer" som sælger en anden løsning end dig - har fortalt mig det.

Jeg sender kun min faktura via pdf'er så der er fint

Også rigtig god weekend til dig

Bo

www.margretenborg.dk Rengøring Vejle - Rengøring Kolding - Rengøring Fredericia - Rengøring Horsens

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo,

Selvom det er en hosted løsning er du altid velkommen til at kigge på e-moms.dk, simpelt online regnskab.

Jeg sidder selv på mac.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Margretenborg:
En af dine "kollegaer" som sælger en anden løsning end dig - har fortalt mig det.

Nå, der kan man bare se Smile

Hvorom alting er - det kan godt lade sig gøre. Held og lykke i regnskabsprogram-junglen Wink

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)