Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp:Kunde vil ikke betale.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Schwabe
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Sikkenemt.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg har et problem med en kunde.

Jeg har en webshop hvor jeg sælger it hardware/software, der er s en kunde der i november 2011 køber et bundkort, skriver så ca 1 måned efter at det ikke virker, han sender det så ind til mig og jeg opdager så at han har ødelagt det, soklen hvor cpu'en skal sidde i er ødelagt.

Jeg mailer ham og skriver at det ikke er dækket af garantien og vedsender billeder af det og beder ham om og gå ind på min shop og betale udgift til porto og fejlfinding, han har godkendt RMA betingelerne, da han oprettede RMA'en.

Jeg har ikke hørt noget fra ham og ved ikke hvad jeg skal gøre nu....

Fra Viborg området
Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Schwabe
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Sikkenemt.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker i min sag, men det drejer sig om ca 400 DKK, jeg har aldrig prøvet og gå til inkasso eller lign med en kunde, er det ike dyrt.!

Jeg har betalt portoen fra ham til os på ca 75 DKK, det er det jeg så taber sådan rigtigt, hvis jeg bare lader det ligge og hvis jeg kan tillade mig og smide hans bundkort ud.

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan.

Hvor meget beløber de udgifter du har haft i forbindelse med reklamationen sig til? Har du eller kunden betalt for at kunden kunne sende varen til retur til dig? Hvis det ikke drejer sig om ret meget, tror jeg ikke at jeg ville gøre noget ved sagen. Som jeg læser det har du hurtigt konstateret at soklen var ødelagt og derfor går jeg ud fra at du ikke har brugt meget tid på at reparere.

Jeg tror ikke at det er ulejligheden værd at bruge advokat på sådan en sag. Brug hellere dine penge og energi på dine andre kunder.

Ha' en god weekend

Hilsen Anette

P.S. Efter at jeg har skrevet mit indlæg, kan jeg se at du også har postet et. Hvis det reelt kun drejer sig om de 75 kr. ville jeg lade sagen ligge. Jeg går ud fra at de 400 kr. er arbejdsløn til dig for at konstatere at soklen er ødelagt. Og det er selvfølgelig træls at du ikke får dem dækket ind. Men jeg ville stadigvæk ikke bruge tid og penge på en advokat.

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

hvis problemet er kr. 75 syns jeg du skal glemme denne sag og komme videre

en inkasso sag vedrørende kr. 400 vil ikke svare sig, prøv at lukke denne sag enten ved at snakke med kunden, hvis det ikke lader sig gøre, så er der ikke noget at gøre

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan

Det kan slet ikke betale sig, at gaa videre med sagen, som jeg laeser det, kan det dreje sig om 500-600 kr, det kommer du hurtigt af med, hvis du sender det til inkasse.

Black-list ham over utrovaerdige kunder og saa kom videre

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Fra Schwabe
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Sikkenemt.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres svar, jeg tror jeg vil lade det ligge, men kan jeg bare smide hans bundkort ud, så jeg har det ude af verdenen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Ellen

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er lidt på dybt vand, men jeg tror ikke at du må smide kundens vare ud sådan uden videre. Kan du ikke kontakte ham på mail og skrive at du beholder hans vare i 30 dage og så må han give lyd hvis han vil ha' den tilbage. Umiddelbart tror jeg at det er kunden der skal betale porto for at få sin vare tilbage.

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Fra Schwabe
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 15
Fra  Sikkenemt.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jeg vil kontake ham på maail og give ham 30 dage.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)